اخبار برگریده
یکشنبه, 09 ارديبهشت 1403 03:49

پنج شنبه, 17 اسفند 1402 ساعت 11:57
  • .

مصوب شدن 10 طرح سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری استان در نشست کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری مصوب شد.

به گزارش نسیم امروز، علی مستوفیان اظهار کرد: این طرح‌ها شامل اجرای هشت اردوگاه گردشگری، یک سفره‌خانه سنتی و یک مجتمع گردشگری است که میزان سرمایه‌گذاری در مجموع یکهزار و ۷۵۰ میلیارد ریال گزارش شد.

وی با اشاره به این‌که گردشگری و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران و تسریع در اعطای مجوزهای لازم برای ایجاد تأسیسات گردشگری در استان از اولویت‌های این اداره‌ کل است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح‌ها برای ۱۱۰ نفر شغل ایجاد می شود.

هفت هتل، یک متل، ۱۱ مهمان‌پذیر، ۳۸ خانه‌مسافر و ۴۰ اقامتگاه بوم‌گردی در استان خراسان شمالی مسافران را پذیرش می کنند و در مجموع شمار تخت های اقامتی در این استان به هزار تخت می رسد.

استان خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت ۱۱۵ جاذبه گردشگری، ۲ منطقه نمونه ملی و ۲۲ منطقه نمونه گردشگری استانی دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره