اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 09:58

دوشنبه, 10 ارديبهشت 1403 ساعت 08:39
  • .

هشدار دادستان بجنورد برای تکمیل پل کنارگذر شمالی بجنورد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با اشاره به تاخیر بسیار در تکمیل و بهره برداری از پل کنارگذر شمالی این شهر به مسئولان زیربط هشدار داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، سید جواد ایلالی روز یکشنبه در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به آخرین وعده ها مبنی بر بهره برداری از این پل تا چند ماه آتی اظهار کرد: برخی از امکانات و تجهیزات مستقر در بخش های مختلف این پل مورد سرقت واقع شد و به بیت المال خسارت هایی وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مسوولان ذیربط همچنان به وعده های خود عمل نکنند، مدعی العموم در مقام پیگیری مطالبات مردمی در این حوزه ورود و پس از اعلام جرم و تشکیل پرونده قضایی، بدون اغماض و مماشات با افراد خاطی برخورد خواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با ابراز نگرانی از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی استان از عملکرد دستگاه های مسوول در خصوص عدم اجرای مقررات قانونی به منظور جلوگیری از ایجاد و تکمیل مستحدثات غیرقانونی در مراحل اولیه کار انتقاد کرد و به عاملان این قبیل افعال و اقدامات مجرمانه هشدار داد.

وی بیان کرد: قلع و قمع مستحدثات غیرقانونی باید بلافاصله و قبل از تکمیل و استقرار کامل ابنیه در دستور کار نهادهای مسوول باشد تا از توسعه فرایند اقدامات مجرمانه و اتلاف وقت و تحمیل هزینه های گزاف بعدی برای افراد خاطی، ادارات و سازمان های ذی مدخل و دستگاه قضایی جلوگیری شود.

ایلالی خاطرنشان کرد: اجرای دقیق مقررات «قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات» از سوی جهاد کشاورزی بویژه پیشگیری از ساز و کار آغازین در ابتدای عملیات مجرمانه می تواند کم هزینه تر از تشکیل پرونده و رسیدگی های قضایی باشد و چنانچه به موقع اقدام شود با ایجاد بازدارندگی لازم بطور مؤثر از تعدد این موارد جلوگیری خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره