اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 10:36

شنبه, 18 شهریور 1402 ساعت 10:02
  • .

اعتماد سازی در جامعه با دادرسی عادلانه محقق می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: دادرسی عادلانه در پرونده های قضایی موجب امید آفرینی و اعتماد سازی در جامعه می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در بازدید از سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی اظهار کرد: امید آفرینی نیاز امروز جامعه است که باید همه دستگاه ها براساس وظایف خود نسبت به این امر اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی افزود: در این میان دستگاه های قضایی می توانند با رسیدگی سریع و عادلانه به پرونده های قضایی، نقشی به مراتب مهم تر در امید آفرینی داشته باشند.

حسین نژاد با اشاره به نقش آموزش و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از جرائم گفت: اجتماعی کردن پیشگیری از وقوع جرم باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و بدون همکاری دستگاه های فرهنگی این امر ممکن نیست.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی تصریح کرد: پیشگیری از وقوع جرم باید اجتماعی شود و همه مردم و مسوولان باید تلاش کنند که قوانین مربوط به خود را به نحو احسن اجرا کند.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی نیز گفت: برخی از جرائم در آمارهای سازمان قضایی نیروهای مسلح استان بسیار پایین و به صفر رسیده است که این امر نشان از آگاهی خوب آنها نسبت به مقررات و انجام دقیق وظایف دارد.

مجتبی زارع افزود: آموزش و آگاهی بخشی موجب کاهش جرائم می‌شود و این امر همواره از اولویت های این سازمان برای پیشگیری از وقوع جرم بوده است.

وی یادآور شد: ضابطین نظامی، حفاظت اطلاعات و شکایت های عمومی از طریق دفاتر قضایی و یا مراجعه حضوری منبع پرونده های قضایی نیروهای مسلح است.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 19 شهریور 1402 ساعت 09:44
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره