اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 09:20

شنبه, 26 آذر 1401 ساعت 11:02
  • .

هشدار دادستان فاروج به اقدامات معاندین در جهت اختلال در نظام بازار

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

دادستان فاروج به معاندین و اغتشاشگران در جهت اختلال در نظام بازار از طریق اعمال نفوذ در بین کسبه و اصناف و کسانی که در این مسیر با دشمنان همراهی می کنند هشدار داد.

به گزارش نسیم امروز، مصطفی محمدپور ضمن تبیین نقش دشمن در ایجاد آشوب ها و ناآرامی های اخیر با توسل به ابزارهای جنگ شناختی و ترکیبی و تلاش در راستای پشتیبان گیری از همه ظرفیت ها و عوامل مختلف اجتماعی در جامعه به اقدامات معاندین در جهت اختلال در نظام بازار از طریق اعمال نفوذ در بین کسبه و اصناف با هدف راه اندازی اعتصابات سراسری نیز اشاره کرد و به افرادی که در این مسیر با دشمنان همراهی می کنند هشدار داد.

وی اظهار کرد: در صورت تداوم این قبیل فعالیت های مجرمانه، کسب و کار اصناف خاطی تعطیل و محل فعالیت آنان پلمپ خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب فاروج همچنین ضمن تشریح فعالیت های مجرمانه برخی مشاغل در فضای مجازی در جریان اغتشاشات اخیر در این شهرستان به منظور ایجاد تشویش در اذهان عمومی از طریق نشر اکاذیب و ایجاد نگرانی ها و دغدغه های ذهنی و روانی در بین مردم و بازاریان به این افراد نیز در خصوص پیامدهای این نوع رفتارهای خطرناک و غیرقانونی و این قسم اقدامات تنش زا هشدار داد.

وی در ادامه از پلمپ و تعطیلی محل فعالیت(مطب) یکی از پزشکان این شهرستان که با انتشار مطالبی در فضای مجازی مبادرت به تحریک، تشویق و ترغیب افراد برای مشارکت در اعتصاب می کرد خبر داد.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 28 آذر 1401 ساعت 09:02
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره