اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 03:52

سه شنبه, 23 ارديبهشت 1399 ساعت 11:20
  • .

۱۸۱ زندانی در استان خراسان شمالی مشمول مرخصی منجر به آزادی شدند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: ۱۸۱ زندانی در استان خراسان شمالی مشمول مرخصی منجر به آزادی شدند.

به گزارش نسیم امروز ، حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری اظهار کرد: ۱۲۵۶ مددجو از مزایای تمدید مرخصی بهره مند شده‌اند و ۳۰ مورد آزادی مشروط و ۴۷ مورد پیشنهاد عفو نیز انجام شده است و ۱۸۱ نفر از زندانیان مشمول اعطای مرخصی منجر به آزادی شدند.

 وی ضمن تأکید بر ضرورت تداوم و تقویت کمی و کیفی مصادیق بازدید‌های مدیران قضایی و قضات رسیدگی کننده و مجری احکام از زندان‌های استان خراسان شمالی به موضوع اعطای مرخصی منجر به آزادی ۱۸۱ نفر از زندانیان اشاره کرد و گفت: ۱۲۵۶ مددجو از مزایای تمدید مرخصی بهره‌مند شده‌اند و ۳۰ مورد آزادی مشروط و ۴۷ مورد پیشنهاد عفو نیز انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی با اشاره به محبوس بودن ۸۲ نفر از محکومین جرائم غیرعمدی تصریح کرد: منتظر کمک نیکوکاران و خیرین استان هستیم تا با تأمین منابع مالی مورد نیاز و دریافت حمایت‌های مالی بتوانیم بدهی این افراد را پرداخت و موجبات آزادی این مددجویان را فراهم سازیم.

وی همچنین از تأسیس صندوق احسان و نیکوکاری در دادگستری کل خراسان شمالی خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ضرورت انسجام بخشی منابع جمع آوری کمک‌های همکاران در همین راستا صندوقی، به نام صندوق احسان و نیکوکاری ۱۴ معصوم علیهم السلام به عنوان مأخذ و منبعی مهم برای جمع آوری و تخصیص و هزینه کرد این منابع در مصارف پیش بینی شده در نظر گرفته شده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره