اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 21:27

سه شنبه, 21 فروردين 1403 ساعت 11:53
  • .

هوشمند شدن ۶۹ درصد از کنتورهای واحدهای صنعتی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی از هوشمند شدن ۶۹ درصد از کنتورهای واحدهای صنعتی در این استان خبرداد.

به گزارش نسیم امروز، حسن چاهی یکی از مهمترین برنامه های این شرکت در سال گذشته را نصب کنتور های هوشمند دانست و اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی که برای مدیریت مصرف و هم چنین افزایش میزان رضایت مشترکان در استان انجام شد، اجرا و نصب کنتورهای هوشمند بود.

وی با بیان اینکه در سال جاری نیز مدیریت مصرف برق با جدیت دنبال می‌شود، افزود: کنترل مصرف برق در ساختمان های اداری استان برای پایداری شبکه برق بسیار حائز اهمیت است بنابراین بیش از ۹۳ درصد از کنتورهای ادارات به هوشمند تبدیل شد تا از راه دور پایش و مدیریت شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین به منظور رصد مصرف کنتورهای واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر ۶۹ درصد کنتورهای آنان هوشمند شده است.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن ۲۸ درصد کنتورهای مشترکین خانگی پر مصرف و تمامی کنتورهای مشترکین تجاری پر مصرف نیز هوشمند شده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از اولویت های این شرکت نصب و پیاده سازی سیستم های هوشمند و فرمان پذیر شبکه برق در استان است، بیان کرد: جبهه گرمای زودرس به استان به زودی فرا می رسد بنابراین مدیریت مصرف در اولویت قرار دارد.

گفتنی است: تعداد روستاهای برخوردار از برق خراسان شمالی بیش از ۹۴۰ پارچه است که از این تعداد ۷۲۱ روستای استان جمعیتی بالای ۲۰ خانوار و مابقی کمتر از این تعداد دارند.

خراسان شمالی ۴۱۰ هزار مشترک برق دارد که از این تعداد ۳۳۲ هزار مشترک برق خانگی است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره