اخبار برگریده
سه شنبه, 18 ارديبهشت 1403 20:28

سه شنبه, 02 خرداد 1402 ساعت 13:47
  • .

تصویب طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

طرح توان افزایی اقتصادی جوامع روستایی با حضور استاندار خراسان شمالی به تصویب رسید تا نقشه راهی در مسیر اشتغالزایی و صادرات روستایی باشد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در این نشست تصویب طرح فوق را مهم ارزیابی کرد و گفت: یکی از هدف گذاری مهم استان اهمیت ویژه به موضوعات اشتغالزایی به ویژه در جوامع روستایی است .

وی با بیان اینکه در خراسان شمالی اعتبارات تملک و دارایی و جمعیت مشخص است لذا انتظار ما از اجرای طرح فوق زمان بندی برای رسیدن به اهداف است.

حسین نژاد تاکید کرد: با توجه به امکانات، دانش و پتانسیل های موجود زمان بندی این طرح را به حداقل برسانیم تا موضوع اشتغال زایی سریع تر حل شود.

وی با بیان اینکه هدف گذاری ما برای سال‌جاری تحقق شعارسال است ، خاطرنشان کرد: هر دستگاهی سهم خود را در مسیر تحقق شعار سال ایفا کند .

استاندار خراسان شمالی با تاکید بر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: سازمان برنامه و بودجه کشور سهم و اعتبارات را ابلاغ کرده اما سهم دستگاهی وزارت خانه های مربوطه باقی مانده لذا پیگیری های لازم انجام شود تا گزارش قابل قبولی به مردم ارائه دهیم.

حسین نژاد بر انجام مطالعات پروژه های ملی و اهتمام دستگاه های اجرایی در اخذ ماده ۲۳ و تلاش دستگاه های اجرایی در مسیر پیگیری اعتبارات تملک و دارایی و تسهیلات سفر رییس جمهور تاکید کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره