اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 14:20

دوشنبه, 23 فروردين 1400 ساعت 08:59
  • .

حذف افراد ضد توسعه از مسیر سرمایه گذاران

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی به برنامه های روی میز استاندار در جهت رفع موانع تولید و سرمایه گذاری اشاره کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، خطاب به مدیران دستگاه های اجرایی ،حذف افراد ضدتوسعه از مسیر سرمایه گذاران، تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید، اجرای صددرصدی مصوبات و برخورد با مدیران متخلف را مورد تاکید قرار داد.

وی افزود:برخی کارکنان به جای اینکه سرمایه گذاران را تشویق به سرمایه گذاری کرده و تمام امور را برای آنان تسهیل کنند متاسفانه ضدتوسعه هستند لذا مدیران چنین افرادی را از سر راه سرمایه گذاران بردارند.

وی درک درست از سرمایه گذاری و تعامل با سرمایه گذاران را لازمه کار کارکنان در دستگاه های اجرایی متولی دانست.

وی همچنین خواستار تعیین اولویت ها در جهت رفع موانع تولید استان شد و اظهار داشت: با پیشنهاد مدیران اولویت ها در راستای احیای واحدهای تولیدی راکد و رفع موانع تولید و قوانینی که مانع ایجاد کرده اند مشخص شود.

شجاعی خاطرنشان کرد: ۶۰ درصد مصوبات این کارگروه به طور کامل اجرا و ۱۳ درصد آن خود سرمایه گذار ورود پیدا نکرد لذا باید مصوبات این کارگروه به صورت صددرصدی و با تشکیل کمیته تخصصی اجرا شود.

وی با تاکید بر اینکه هیات خبرگان بانکی باید قوی تر وارد میدان شود، تصریح کرد: با تشکیل شعب ویژه برای مدیران متخلف به دنبال اجرایی شدن مصوبات هستیم زیرا مردم نباید معطل عدم اجرای مصوبات باشند.

استاندار خراسان شمالی افزود: شرایط به دلیل انسجام بین اجزای حاکمیت استان به نسبت سایر استانها بهتر است.

شجاعی با بیان اینکه استان موفق استانی است که در جهت تحقق شعار سال کار اجرایی انجام دهد، اظهار داشت: مخاطب شعار سال مقام معظم رهبری به تمام مدیران دستگاه های اجرایی است تا ادارات و سیستم حاکمیتی برای مردم مانع ایجاد نکنند.

وی افزود: چندین سال فرمایش مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد ، تولید و رفع موانع تولید است که برای تحقق آن انسجام بیشتری بین دستگاه های اجرایی را می طلبیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره