اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 07:45

یکشنبه, 25 آبان 1399 ساعت 11:41
  • .

هوایی: خدمات نظام در تمام حوزه ها اطلاع رسانی شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد انقلابی شرکت گاز در گاز رسانی به دورترین نقاط و روستاهای استان، گفت: خدمات نظام در تمام حوزه ها باید اطلاع رسانی شود.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه خراسان شمالی با عملکرد 99.7 درصدی در حوزه گازرسانی جزو سه استان برتر کشور است، افزود: در برخی کشورهای بزرگ دنیا با داشتن منابع عظیم گازی فقط بخشی از مناطق روستاییش دارای گاز هستند

وی با انتقاد از عدم اطلاع رسانی مناسب رسانه ها در انعکاس خدمات نظام به مردم افزود : هیچ جای دنیا چنین خدماتی در حوزه گاز رسانی ارائه نشده و انتظار می رود در کنار کاستی ها و مشکلات، رسانه ها به خدمات قابل توجهی که انجام شده نیز بپردازند.

وی همچنین با اشاره به دسترسی مردم یکه صعود در دورترین نقطه استان به نعمت گاز افزود: شرکت گاز استان با مستندسازی و تبلیغات ماندگار در مناطق محروم و دوردست استان ضمن انعکاس خدمات نظام به مردم سبب ایجاد نشاط و امید شود.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارش عملکرد، اظهار کرد: 705 روستا از 720 روستای بالای 20 خانوار استان گاز دار شده اند.

حسن رضا میربلوکی با بیان اینکه 739 روستای گاز دار در خراسان شمالی داریم، یادآور شد: دهه فجر امسال، جشن پایان گاز رسانی به تمام روستاهای این استان گرفته می شود. گفتنی است در این جلسه به منظور رفع مشکلات پیش روی گاز رسانی به سه روستای باغچق، مقرر شد تا هفته آینده عملیات لوله گذاری به طول 500 متر انجام و این طرح به اتمام و گاز رسانی به روستای گرکز نیز تا یکسال آینده به پایان برسد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره