اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 16:01

شنبه, 21 تیر 1399 ساعت 13:00
  • .

افزایش ۵۰ درصدی آب تحویلی به شرکت‌های آب‌بر شیروان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر امور منابع آب شیروان گفت: حجم آب تحویلی به شرکت‌های آب‌بر این شهرستان، امسال نسبت به پارسال، ۵۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش نسیم امروز، اسحاق خسروپناه اظهار داشت: در بهار امسال ۶ میلیون و ۴۵۵ هزار مترمکعب آب به ۱۳ شرکت تعاونی این شهرستان تحویل شده که این رقم در بهار پارسال چهار میلیون و ۷۱ هزار مترمکعب بوده است.

وی گفت: دلیل افزایش حجم آب تحویلی به شرکت های تعاونی، بارندگی های مناسب در بهار امسال، افزایش ذخایر آب سد بارزوی شیروان در مقایسه با سال گذشته و استقبال و درخواست کشاورزان بوده است.

خسروپناه افزود: آب تحویلی به کشاورزان این شهرستان از ۲ سد بارزو و گلیل واقع در بخش سرحد تامین شده که بیشترین میزان آب تحویلی به کشاورزان از سد بارزو بوده است.

مدیر امور منابع آب شیروان با اشاره به شناسایی ۱۰۰ درصدی موتور تلمبه های غیرمجاز برداشت آب در مقایسه با سال گذشته، گفت: بهار سال گذشته ۱۹ موتور تلمبه غیرمجاز در این شهرستان شناسایی شده بود که امسال در این مدت ۳۴ مورد شناسایی شده است.

خسروپناه همچنین با اشاره به تخلفات در شبکه توزیع آب بارزوی شیروان، افزود: این تخلفات شامل انتقال آب به اراضی دیم و خارج از محدوده طرح بوده که در سال جاری ۲۲ مورد از این تخلف رصد شده است.

وی با اشاره به افزایش ۷۰ درصدی تمدید پروانه بهره برداری گفت: امسال این تعداد ۱۷ مورد و در مدت مشابه سال گذشته ۱۰ مورد بوده است، همچنین صدور پروانه بهره برداری در سال جاری سه مورد و سال گذشته صفر بوده است.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره