اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 04:22

شنبه, 15 مهر 1402 ساعت 09:06

محقق شدن ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از بودجه پیش بینی شده شهرداری محقق شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد گفت: ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال از بودجه سال مالی ۱۴۰۱ شهرداری مرکز خراسان شمالی معادل ۹۵ درصد آن محقق شد.

به گزارش نسیم امروز، یوسف مغروری اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری بجنورد ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بسته شد اما پس از تخصیص اعتبارات دولتی بویژه اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریالی برای خرید نردبان آتش نشانی و بنا به لایحه پیشنهادی شهرداری در متمم، بودجه به هفت هزار و ۲۴۰ میلیارد ریال افزایش یافت.

وی افزود: در پایان سال، ۶ هزار و ۸۵۰ میلیارد ریال معادل تقریبا ۹۵ درصد از بودجه پیش بینی شده محقق شد که مابقی درآمد نیز به دلیل حفظ دارایی های سرمایه ای و سیاست شورا مبنی بر جلوگیری از خام فروشی بوده است.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر بجنورد تصریح کرد: تاکنون پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال از بودجه تحقق یافته شهرداری، هزینه شده و یکهزار و ۴۰۰ میلیارد ریال در قالب مازاد درآمد به سال جاری انتقال یافت.

وی خاطرنشان کرد: در گزارش تفریغ بودجه شهرداری و طبق عملکرد گزارش شده و بررسی صورت گرفته طبق در آمد حاصله شاهد اختلاف ۲۴ درصدی هستیم که از این پنج هزار و ۴۴۰ میلیارد ریال، ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد ریال در بخش جاری و حدود سه هزار و ۲۷۰ میلیارد ریال در بخش عمران هزینه شده است.

مغروری افزود: با توجه به اینکه تایید و تصویب تفریغ بودجه در ارتقای درجه شهرداری ها و دریافت تسهیلات و استفاده از وام‌های دولتی و همچنین انتشار اوراق مهم و ضروریست، اعضا شورا تصمیم به تایید آن گرفتند اما پیگیر تحلیل و دلایل عدم اجرای برنامه ها و عملیات تعیین شده هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره