اخبار برگریده
یکشنبه, 03 تیر 1403 07:45

شنبه, 12 خرداد 1403 ساعت 16:03
  • .

تنور انتخابات ریاست جمهوری گرم می‌شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: با تبیین اقدامات جهادی دولت تنور انتخابات ریاست جمهوری گرم می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در جلسه شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی اظهارکرد: فرمایشات مقام معظم رهبری باید پایه و اساس باشد و با مشارکت خوب و حداکثری همانند دور گذشته انتخابات برگزار شود.

وی افزود: شاخصه های رییس جمهور باید بیان و اقداماتی که انجام شده بازگو شود تا راه رییس جمهور شهید ادامه یابد و با حضور حداکثری انتخاب درست رقم خورد.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان در بحث اقتصادی هجمه هایی به نظام وارد کردند افزود: طرح های راه آهن، سدسازی، احیای صنایع راکد و غیره از اقدامات مهم دولت شهید در استان است.

وی ادامه داد: پایان یافتن مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان از مهمترین اهداف رییس جمهور شهید به این استان بود که در بخش آب اقدامات خوبی انجام شد و برای سد گلمندره خراسان شمالی با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار ابلاغ شد.

حسین نژاد گفت: عقب افتادگی ۱۲ درصدی راه های استان به هشت درصد، تنش آبی و غیره از اقدامات موثر دولت بود که باید برای مردم گزارش شود.

دعوت به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به مشارکت مردم در انتخابات گفت: همه موکلف هستیم مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کنیم و شاخصه های رییس جمهور را از نگاه دینی و رهبری بیان کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهارکرد: رییس جمهور به عنوان شهید خدمت نقطه عطفی در بحث شاخصه ها است.

وی افزود: حق ورود برای حمایت از شخص خاص را نداریم و بسیاری شبه افکنی می کنند که باید آن را برطرف کنیم و نباید این شبهات در جامعه حاکم باشد.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: حلقه های بسیج با محور انتخابات و حساس کردن افراد در یک هفته باید تشکیل شود، بسیج دانشجویی کرسی آزاد اندیشی را فعال کنند و روابط عمومی دستگاه ها، خدمات دولت را هر چه زودتر به مجموعه خود، خانواده هایشان و رسانه ها اعلام و گزارش دهند.

آخرین ویرایش در شنبه, 12 خرداد 1403 ساعت 18:34
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره