اخبار برگریده
یکشنبه, 03 تیر 1403 07:21

جمعه, 21 ارديبهشت 1403 ساعت 14:27
  • .

لزوم تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد با تاکید بر تکمیل زیرساخت‌های دانشگاه فرهنگیان استان، گفت: این مرکز آموزش عالی کمبود فضای آموزشی دارد که باید نگاه ویژه ای به آن شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: استانداری خراسان شمالی، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان استان باید با هم افزایی یکدیگر تامین زیرساخت های این مرکز آموزشی را در دستورکار قرار دهند.

وی افزود: دانشگاه فرهنگیان جایگاه ویژه ای در نظام آموزشی دارد زیرا که در آن محل معلمانی تربیت می شوند که قرار است وظیفه آموزش و تربیت آینده سازان کشور را بر عهده گیرند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: براساس شنیده ها اکنون دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان به دلیل کمبود فضا به ۲ بخش تقسیم شده اند و تنها سه روز در هفته کلاس دارند.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: وقتی که فضای آموزشی محدود باشد بسیاری از برنامه های فرهنگی و تربیتی نیز اجرا نمی شود و برنامه ها محدود به مباحث آموزشی به شکل فشرده می شود.

۲ هزار دانشجو معلم در ۲ پردیس دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی تحصیل می کنند که از مجموع این تعداد یکهزار و ۳۰۰ نفر پسر و ۷۰۰ نفر دختر هستند.

سالانه در این استان ۹۰۰ تا یکهزار و ۱۰۰ نیروی آموزش و پرورش بازنشسته می‌شوند که دانشگاه فرهنگیان باید بتواند سالانه این تعداد نیرو را آموزش داده و استخدام آموزش و پرورش کند.

اسراییل عامل اصلی ناآرامی های منطقه

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی گفت: عامل اصلی تمامی جنگ ها، ترورها و خرابکاری ها در منطقه اسراییل و حامیانش است که این روزها دست به وحشیانه ترین جنایت ها در فلسطین زده اند.

حجت الاسلام نوری افزود: چهره واقعی اسراییل برای همه مردم جهان آشکار شده است و افکار عمومی علیه این رژیم کودک کش است.

وی با اشاره به خیزش دانشجویان آمریکا و اروپا علیه جنایت های رژیم اسراییل، خاطرنشان کرد: این روزها دانشجویان آمریکایی و اروپایی برای محکومیت جنایت های این رژیم کودک کش به میدان آمده اند و اعلام می کنند که جای این رژیم، فلسطین نیست.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: خیزش جوانان آمریکایی به خوبی نشان داد که وجدان ملت ها بیدار است و پذیرای سیاست های ظالمانه نخواهند بود.

آخرین ویرایش در شنبه, 22 ارديبهشت 1403 ساعت 09:58
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره