اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 13:43

یکشنبه, 20 اسفند 1402 ساعت 16:26
  • .

خراسان شمالی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: این استان با بهره‌گیری از ظرفیت های دستگاه‌های مختلف آمادگی لازم برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی را دارد.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در نشست قرارگاه کاهش تصادفات استان اظهار کرد: این استان در سال گذشته از استان های برتر در زمینه ماندگاری مسافران شد و امسال هم تلاش داریم تا با تامین امنیت و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی، میزان ماندگاری مسافران در این خطه از کشور افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: مسافران عبوری از استان فرصت اقتصادی خوب برای مردم این منطقه است که باید تلاش شود تا ماندگاری گردشگران افزایش یافته و شاهد رونق اقتصادی باشیم.

استاندار خراسان شمالی گفت: در این زمینه نیاز است تا اطلاع رسانی مناسب از ظرفیت های گردشگری استان انجام شده و قابلیت ها و جاذبه های گردشگری این منطقه از کشور در شهرستان های مختلف به مسافران و گردشگران معرفی شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه طرح نوروزی دستگاه های خدمات رسان و نیروی انتظامی از ۲۴ اسفندماه آغاز می شود گفت: خدمات پلیس در نوروز امسال با شعار « آرامش و امنیت سفر در بهار قرآن و طبیعت» ارائه می شود.

سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در پلیس راه و پلیس راهور فراجا انجام شده و تلاش ما تامین و ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی در این استان است.

وی افزود: نیروی انتظامی استان برای برقراری آرامش و امنیت در جامعه آمادگی لازم را دارد و در این زمینه از تمام ظرفیت و توان بهره گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، سفرهای نوروزی زودتر از هر سال انجام شود از این رو پیش بینی های لازم در این باره انجام شده است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

خراسان شمالی در حدفاصل ۲ قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان گذر می کنند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 20 اسفند 1402 ساعت 22:57
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره