اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 10:29

جمعه, 04 اسفند 1402 ساعت 14:32
  • .

انتخاب نماینده اصلح موجب تحولات جدی می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: انتخاب نماینده اصلح می تواند مشکلات جامعه را مرتفع کند و موجب تحولات جدی شود.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: گرچه همه نامزدهایی که از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده اند، صالح هستند اما مردم به حکم عقل باید فرد توانمندتر را انتخاب و راهی مجلس شورای اسلامی کنند.

وی افزود: در واقع همه تایید شدگان در یک سطح نیستند بلکه باید با تحقیق و بررسی بهترین فرد از لحاظ دینداری و توانمندی انتخاب و به مجلس راه یابد.

حجت الاسلام نوری، پایبندی به ارزش های دینی و انقلابی، کار آمدی و توانمندی در مسایل اجرایی را از ملاک های انتخاب یک نماینده اصلح دانست.

امام جمعه بجنورد خاطرنشان کرد: امروز دشمنان چشم به این رویداد بزرگ سیاسی در ایران دوختند و بی تردید مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه می تواند دشمنان نظام جمهوری اسلامی را مایوس کند.

حجت الاسلام نوری گفت: جنایات ضد بشری در غزه بدون حمایت های آشکار و پنهان کشورهای غربی و سکوت برخی کشورهای اسلامی امکان ندارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دولت های اسلامی باید ارتباطات اقتصادی خود را با اسراییل قطع کنند تا این رژیم کودک کش سریع تر نابود شود.

وی با تبریک هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)، اظهار کرد: تمامی دستاوردهای جمهوری اسلامی مرهون از خودگذشتگی و ایثار سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

امام جمعه بجنورد: این نیروها با از خودگذشتگی بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی و امنیت را به مردم هدیه می کنند بنابراین قدردانی از این بزرگواران وظیفه ما است.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر برگزاری باشکوه جشن های نیمه شعبان، بیان کرد: همه افراد جامعه باید پای کار بیایند تا این جشن ها به طور مردمی و باشکوه برگزار شود.

وی تصریح کرد: مداحان و سخنرانان نیز در مراسم ها بیشتر در خصوص مهدی موعود و فضایل انتظار فرج صحبت کنند.

آخرین ویرایش در شنبه, 05 اسفند 1402 ساعت 09:03
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره