اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 20:48

جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 14:36
  • .

ضعف رژیم صهیونیستی باعملیات طوفان الاقصی هویدا شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: عملیات "طوفان الاقصی" به خوبی ضعف رژیم صهیونیستی را نشان داد .

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی اینک به وحشت افتاده است چرا که همیشه آغاز گر جنگ بوده است اما اینک با موشک ها مواجه است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی از جمله فلسطین صادر شده است و جوانان فلسطین با الگو برداری از انقلاب در برابر ظلم مقاومت کردند که حمله طوفانی نشان دهنده این مقاومت است.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: امروز مسلمانان فلسطینی آغازگر جنگ هستند و در یک حمله بین پنج تا هفت هزار موشک بر سر این رژیم غصب انداختند و ترس را به دل آنان وارد کردند.

وی گفت: ۷۰ سال است که رژیم صهیونیستی همیشه آغازگر جنگ، کودک کشی و تجاوز ها بوده است اما جوانان شجاع فلسطینی در عملیات "طوفان الاقصی" آنان را غافل گیر کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: مردم رژیم صهیونیستی از ترس و وحشت مرزها را خالی کردند و به فرودگاه ها برای بازگشت به کشورهای مختلف مراجعه کردند و اینک شهرک ها خالی شده است.

وی گفت: رژیم صهیونیستی سال های سال خانه های مردم مظلوم فلسطین را خراب کرده است ،کجای دنیا چنین غارتگران هستند که حتی پول خراب کردن خانه ها و ویرانی را نیز از مظلومان می گیرند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: آمریکا، انگلیس، فرانسه و تعداد زیادی از کشورهای دیگر به رژیم صهیونیستی در جنایت ها کمک کردند، در این مسیر پول و تجهیزات و حتی نیروگاه هسته ای ایجاد کردند.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر توسعه ورزش در جامعه تاکید کرد و گفت: ورزش مورد تایید پیامبر گرامی و رهبری است که باید بسترها را در حوزه ورزش و جوانان فراهم کنیم، اینک به ورزشگاه های مختلف به ویژه در حاشیه شهرها نیاز داریم.

وی افزود: ورزش برای معلولان و جانبازان باید به طور جدی گرفته شود تا مورد نشاط و شادابی شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده ای علیه مردم غزه انجام دادند.

آخرین ویرایش در جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 20:11
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره