اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 17:02

شنبه, 05 آذر 1401 ساعت 13:04
  • .

فرمانده سپاه : تفکر بسیجی فتنه را خاموش کرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: تفکر، بصیرت و ولایت مداری بسیج فتنه های اخیر را خاموش کرد و اقتدار ایران اسلامی را به دشمنان نشان داد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، سردار اسماعیل فرجی در همایش اقتدار بسیجیان خراسان شمالی اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال تضعیف نظام، ایجاد اختلاف و از بین بردن وحدت هستند اما مردم ایران اسلامی با تفکری که دارند امید دشمنان را به ناامیدی تبدیل کردند.

وی افزود: اخلاص و ولایت مداری رمز پیروزی بسیج در تمامی صحنه ها است و این امر موجب خاموشی تمامی فتنه ها در طول انقلاب اسلامی شد.

سردار فرجی با بیان اینکه امام خمینی (ره) بارها به توجه به تفکر بسیجی در جامعه تاکید داشتند افزود: بسیج در هر حادثه غیرمترقبه ای در کنار مردم است و اکنون در حوزه برقراری امنیت کشور در صحنه حضور دارد و در این زمینه پیشقدم است.

وی یادآور شد: بسیجیان برای امنیت کشور جانفشانی ها کرده اند و حتی در این راه به شهادت نیز رسیدند و این مهم امروز یک سازمان نیست بلکه بعنوان یک تفکر در جهان نیز گسترش یافته است.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی عنوان کرد: بسیج با شعار محوری "خدمتگزار ملت ایران اسلامی" در عمل ثابت کرده است که در هر کجا به کمک آنان نیاز است، حضور یافته‌اند.

وی اظهار داشت: امروز دشمنان ایران اسلامی در بستر فضای مجازی جنگ روانی بر علیه جوانان و مردم راه انداخته اند و به دنبال این هستند تا کشورمان را چند قطبی کنند و اتحاد و همدلی را از بین ببرند.

وی ایجاد اختلاف و درگیری را از فتنه های دشمنان دانست و افزود: ما باید دست در دست هم دهیم و اجازه ندهیم تا دشمن به هدف خود دست یابد.

آخرین ویرایش در شنبه, 05 آذر 1401 ساعت 13:04
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره