اخبار برگریده
شنبه, 01 ارديبهشت 1403 05:30

جمعه, 04 آذر 1401 ساعت 13:23
  • .

دشمن برای ایجاد تفرقه بین اقوام تلاش می کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن درصدد است تا با ایجاد اختلاف بین مردم و تفرقه افکنی اقوام به اهداف شوم خود دست یابد.

به گزارش نسیم امروز به نقل از ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهارداشت: دشمن در جریان ناآرامی های اخیر از جنگ ترکیبی استفاده کرده است و در این حوادث از ظرفیت تمامی رسانه های معاند استفاده و جنگ روانی را ایجاد کرد.

وی افزود: این رسانه ها از همه ظرفیت های خود استفاده و چنان فضای مجازی و افکار جامعه را متشنج کردند که برخی سوار بر موج شکست جمهوری اسلامی شدند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: دشمن بعد از عملیات روانی با توطئه تحریم، قطعنامه و بیانیه هایی صادر و مسائل حقوق بشری کشور را بهانه کرد.

وی عنوان کرد: دشمن همچنین با تبلیغات و تهدید کسبه موجب رواج اعتصاب شد و سپس فضاهای فرهنگی، اعتقادات و مقدسات این مردم را نشانه گرفت و به دین، قرآن و روحانیت اهانت کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی اظهار داشت: دشمن در گام های بعدی اغتشاشات دست به تفرقه افکنی بین اقوام کرد، فارس، ترک و بلوچ کرد و مذهب شیعه و سنی را در مقابل یکدیگر قرار داده است.

وی در ادامه به ترور نیروی های انتظامی، امنیتی و بسیجیان درجریان ناآرامی های اخیر اشاره کرد و گفت: افرادی در این حوادث به دنبال تخریب اموال عمومی بودند.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: اکنون خباثت دشمن برهمه ما آشکار شده است چرا که به خانه های مردم حمله می کردند و در سطح شهرها رعب و وحشت ایجاد می کنند.

وی در ادامه به آگاهی و متدین بودن مردم اشاره کرد و گفت: این مردم در عرصه های مختلف همچون هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند و با تمام قوا در برابر دشمن ایستادگی می کند.

آخرین ویرایش در جمعه, 04 آذر 1401 ساعت 17:23
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره