اخبار برگریده
پنج شنبه, 09 فروردين 1403 20:40

یکشنبه, 06 شهریور 1401 ساعت 10:11
  • .

دلگرمی مردم با افتتاح پروژه های هفته دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های نیمه تمام هفته دولت سبب دلگرمی مردم شد و این مهم ترین دستاورد دولت مردمی آیت الله رییسی است.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در برنامه زنده تلویزیونی رصد به مناسبت هفته دولت ، با بیان اینکه برای رسیدن به توسعه متوازن ، شناخت استان گام اول است ، افزود: در سفر رییس جمهور ، اولویت اختصاص اعتبارات را به راه های روستایی و سپس پروژه ملی محور بجنورد به جنگل گلستان داده شد.

وی یکی از مصوبات مهم و اثر بخش سفر رییس جمهور را توجه به حوزه آبرسانی عنوان کرد و گفت: ۲۸۰ روستای استان از کم آبی رنج میبرند که با افتتاح مجتمع های آبرسانی با اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومان می توان امید را به دل مردم این روستاها بازگرداند.

نماینده عالی دولت در استان اعتبارت سفر رییس جمهور برای احداث مدارس را ۱۰۵۰ میلیارد تومان ، بخش کشاورزی بیش از دو هزار میلیارد تومان، بخش بهداشت و درمان ۳۱۰ میلیارد تومان ذکر کرد .

حسین نژاد تصریح کرد : رویکرد ما در هفته دولت حضور در شهرهای اقماری مراکز شهرستان ها و شنیدن مطالبات مردم است.

وی به افتتاح پروژه بند لاستیکی اشاره کرد و گفت: این پروژه به مدت ده سال متوقف شده بود که با افتتاح آن ۱۲۰۰ هکتار از اراضی اطراف این بند از نعمت آن منتفع می شوند که اتمام این پروژه موجبات دلگرمی مردم منطقه را فراهم آورد.

استاندار خراسان شمالی به شاخص ترین طرح های افتتاحیه هفته دولت در استان اشاره و خاطر نشان کرد: افتتاح بند لاستیکی با اعتبار ۱۸۵ میلیارد ریال ، افتتاح خط انتقال آب از سد شیرین دره به شهر بجنورد، افتتاح شهربازی پارک کوثر شیروان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان، احداث شبکه فرعی آبیاری در شهرستان راز و جرگلان با اعتبار ۲۷ میلیارد تومان، افتتاح شرکت بازیافت فولاد ، توسعه‌و تبخیر آلومینا در جاجرم با اعتبار ۸۷ میلیارد تومان، آسفالت راه های روستایی در شهرستان فاروج ، افتتاح خط تولید رب گوجه فرنگی در شهرستان گرمه با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، بهینه سازی سوئیچ تلفن در شهرستان مانه و سملقان با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان و افتتاح مرکز جامع سلامت در شهرستان مانه وسملقان از مهم ترین این طرح ها است .

وی به شاخص ترین پروژه های کلنگ زنی هفته دولت در خراسان شمالی اشاره و گفت : تولید فولاد با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان، واحد اقامتی ، رفاهی و تفریحی در روستای چمن بید با اعتبار ۲۹ میلیارد تومان ، احداث پست برق در شهرک صنعتی فاروج با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان از مهم ترین این پروژه هاست.

حسین نژاد با بیان اینکه اعتبارات سفر رییس جمهور به استان ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان است ، گفت : بانک های استان نیز ملزم به پرداخت ۱۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات به تولید کنندگان در حوزه های مختلف هستند.

آخرین ویرایش در یکشنبه, 06 شهریور 1401 ساعت 19:41
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره