اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 19:03

دوشنبه, 31 مرداد 1401 ساعت 18:05
  • .

حضور میدانی مدیران به مناسبت هفته دولت

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی بر حضور میدانی مدیران دستگاه های اجرایی استان در شهرها به مناسبت هفته دولت و ضرورت اجرای قانون مناسب سازی تاکید کرد.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در سومین جلسه شورای اداری استان اظهار کرد: هفته دولت بهترین فرصت برای انعکاس خدمات نظام و دولت و حضور میدانی مدیران در سطح شهرها است تا در جریان مطالبات مردم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه باید بستر زندگی برای همگان فراهم شود، افزود : اجرای قانون مناسب سازی معابر برای معلولان ، جانبازان و سالمندان نباید حالت فرمایشی داشته باشد بلکه ضروریست تا این افراد دسترسی سهل تری به مدیران داشته باشند.

حسین نژاد به برکات سفر رییس جمهور به استان اشاره کرد و افزود : علاوه بر تصویب ۱۲.۷ هزار میلیارد تومان اعتبارات ، خرید تضمینی دام و تکمیل زنجیره غذایی از دیگر برکات این سفر است.

وی استقلال نظامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: صنایع دفاعی در راه رسیدن به استقلال گام های ارزشمندی را برداشته به طوری که امروز کمک حال کشور شده است .

حسین نژاد بر ضرورت مدیریت خلاقانه و پویا در دستگاه های اجرایی استان تاکید و گفت : مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه فوق مورد ارزیابی و رصد قرار می‌گیرند .

وی با اشاره به جذب تسهیلات اشتغال افزود :تولید و اشتغالزایی باید دائمی باشد البته در سفر رییس جمهور به استان ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش خصوصی تصویب شده که امیدواریم قدم های خوبی در این مسیر برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به فرا رسیدن یکم شهریور روز پزشک از جامعه پزشکی و بخش درمان تقدیر کرد و افزود: جامعه پزشکی و حوزه درمان در دوران کرونا فداکارانه اقدامات شاخصی برای مردم و بیماران انجام دادند.

آخرین ویرایش در دوشنبه, 31 مرداد 1401 ساعت 18:05
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره