اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 16:06

چهارشنبه, 12 مرداد 1401 ساعت 08:20
  • .

تبیین سیره زندگانی امام حسین(ع) نیاز جامعه است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تبیین سیره زندگانی امام حسین(ع) برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی و انحرافات دینی نیاز جامعه امروزی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در مراسم سوگواری سیدالشهدا(ع) در حضور کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی اظهار داشت: وظیفه امروز همه علما و دلسوزان دینی نشر سخنان و سیره زندگانی امام حسین(ع) در جامعه است تا از این طریق آموزه های دینی در بین مردم گسترش یابد و از انحراف دینی در امان باشند.

وی افزود: ایام محرم فرصت ویژه ای است تا فرهنگ حسینی در جامعه ترویج یابد و آحاد جامعه با تفکر و اهداف سیدالشهدا (ع) آشنا شوند زیرا که دشمنان به دنبال ایجاد گسست بین مردم و فرهنگ دینی هستند.

امام جمعه بجنورد ادامه داد: تبیین و بازخوانی سبک زندگی امام حسین(ع) موجب ارتقای سطح اخلاق و بصیرت جوانان در جهت دستیابی به خانواده ای سالم می شود.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه اخلاص و وفاداری یاران امام حسین راز ماندگاری نهضت عاشورا است، گفت: بعد از گذشت قرن ها همچنان نهضت عاشورا از خاطره ها محو نشده است زیرا که یاران سیدالشهدا با اخلاص برای کسب رضای خدا قیام کردند.

وی افزود: وفاداری و اخلاص یاران امام حسین(ع) به حدی بود که ایشان فرموده اند؛ در جهان به وفاداری و خوبی اصحاب من وجود ندارد.

امام جمعه بجنورد گفت: یاران امام حسین(ع) افرادی بودند که به معنای واقعی کلمه به سیدالشهدا و تمامی ارزش های اسلامی وفادار بودند و جان خود را نیز برای کسب رضای الهی فدا کردند. / ایرنا

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 12 مرداد 1401 ساعت 08:20
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره