اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 09:39

چهارشنبه, 09 تیر 1400 ساعت 12:13
  • .

دیدار استاندار با معاون وزیر اقتصاد ارمنستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در آستانه اعزام هیات تجاری استان به کشور ارمنستان محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی با واروس سیمونیان معاون وزیر اقتصاد جمهوری ارمنستان در تهران دیدار داشت.

به گزارش نسیم امروز، محمدعلی شجاعی در این دیدار که با هدف ایجاد هماهنگی های لازم برای سفر هیات تجاری استان به ارمنستان برگزار شد، گفت: نگاه مثبتی بین دو کشور برای برقراری و گسترش مراودات و تبادلات تجاری برقرار است.

شجاعی با اعلام آمادکی برای راه اندازی دفاتر تجاری در دو کشور افزود: تلاش داریم سفر هیات تجاری استان به کشور ارمنستان با انعقاد تفاهم نامه ای با محورهای مبادلات تجاری، فرهنگی، توریستی، ورزشی و ... همراه باشد.

خاطر نشان می شود پس از سفر اخیر سفیر ارمنستان به استان ، استاندار خراسان شمالی به زودی به دعوت وزیر اقتصاد ارمنستان در صدر هیاتی اقتصادی با هدف گسترش روابط استان با ارمنستان به این کشور سفر خواهد کرد.

در این دیدار همچنین معاون وزیر مدیریت منطقه‌ای و زیرساخت‌ها، رئیس اداره روابط خارجی وزارت اقتصاد، رئیس اداره نظارت گمرکی کمیته درآمدهای دولتی، معاون کمیته مدیریت اموال دولتی وزارت مدیریت منطقه ای و زیرساخت های جمهوری ارمنستان نیز حضور داشتند.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 09 تیر 1400 ساعت 12:13
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره