اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 18:21

سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 18:55
  • .

برپایی نمازعید سعید فطر در ۱۵ شهر خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: نماز عید سعید فطر در ۱۵ شهر استان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در فضای باز اقامه می شود.

حجت الاسلام محمدعلی سالاری اظهار داشت: طبق برنامه ریزی نماز عید سعید فطر در مصلی بجنورد، شیروان، اسفراین، فاروج، آشخانه، جاجرم، گرمه، راز، حصار گرمخان، غلامان، ایور، درق، صفی آباد، شوقان و سنخواست برگزار می شود.

به گفته وی نماز عید سعید فطر ساعت هفت با امامت امامان جمعه و در فضای باز و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی خواهد شد.

وی اضافه کرد : در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی نیز اقامه نماز عید فطر به امامت نماینده ولی فقیه در این استان در ساعت هفت صبح در فضای باز مصلی امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد.

سالاری خاطرنشان کرد: شهروندان برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتما ماسک و وسایل شخصی موردنیاز همانند سجاده، مهر و تسبیح به همراه داشته باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی همچنین با صدور فراخوان عمومی از عموم مردم روزه دار و مومن استان برای اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر همراه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی دعوت بعمل آورد.

براساس آخرین ارزیابی سامانه ماسک وابسته به وزارت بهداشت و درمان هم اکنون از هشت شهرستان این استان تنها شهرستان شیروان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد و پنج شهرستان بجنورد، اسفراین، جاجرم، مانه و سمقان و فاروج در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان گرمه و رازوجرگلان نیز در وضعیت زرد کرونایی هستند.

براساس این گزارش هم اکنون حدود ۳۵۰ بیمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان های استان خراسان شمالی بستری و تحت درمان قرار دارند.

آخرین ویرایش در سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 ساعت 18:55
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره