اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 13:09

پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1400 ساعت 08:35
  • .

آغاز به کار سفیران انتخابات و تبلیغات در استان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: از هفته آینده سفیران انتخابات و تبلیغات با هدف تقویت مشارکت مردم در انتخابات کار خود را آغاز می کنند.

به گزارش نسیم امروز، احمد برادران در جلسه شورای اطلاع رسانی استان با بیان اینکه انتخابات از شاخص ترین اقدامات در حوزه اجتماعی است؛ افزود:این سفیران انتخابات با هدف مشارکت حداکثری مردم در انتخابات به تمامی شهرستانها اعزام خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسئله روز و مهم جامعه ما مشارکت مردم و حضور آنان در انتخابات است؛ خاطرنشان کرد: تمام دستگاه های اجرایی در مسیر جلب مشارکت حداکثری حرکت کنند .

وی افزود: برای رقم زدن حضور حداکثری باید برنامه عملیاتی، قابل اندازه گیری و با مسئولیت مشخص داشته باشیم و موضوعات را مدیریت کنیم.

برادران تصریح کرد: دشمنان درصدد ایجاد یاس ؛ ناامیدی و سیاه نمایی و یا تخریب دولت در بین مردم هستند که در این میان نقش رسانه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه مردم بعنوان یک مطالبه عمومی از کاندیداها ارائه برنامه و راهکار عملیاتی داشته باشند؛ افزود: تنها نباید دنبال نقد کردن افراد باشیم زیرا کار سختی نیست بلکه می توان از کاندیداها برنامه عملیاتی ؛ اجرایی و استراتژیک مطالبه کرد.

برادران به حوزه کرونا و اقدامات صورت گرفته نیز گفت: در حال حاضر تنها دو شهرستان استان در وضعیت قرمز هستند اما بازهم باید رعایت پروتکل های بهداشتی در صدر امور قرار گیرد.

آخرین ویرایش در پنج شنبه, 16 ارديبهشت 1400 ساعت 08:35
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره