اخبار برگریده
جمعه, 10 فروردين 1403 00:56

چهارشنبه, 20 اسفند 1399 ساعت 18:11
  • .

اختصاص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی در سفر شهرستانی خود خبر پیگیری تقسیم شهرستان مانه و سملقان به دو شهرستان جدید از اختصاص ۵۵ میلیارد تومان اعتبار به عنوان ارمغان سفر خبر داد.

به گزارش نسیم امروز، محمد علی شجاعی در نشست اقشار مختلف شهرستان مانه و سملقان افزود: با پیگیری های بسیار با نمایندگان مجلس مانه و سملقان به دو شهرستان مجزا تقسیم بندی می شوند که این امر موجبات تحول در هر دو شهرستان را فراهم می کند.

وی همچنین از تصویب ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: ۲۴۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در قالب ارائه تسهیلات تصویب شده است.

شجاعی به حوزه بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد قبول شدگان در کنکور برای زنان شهرستان مانه و سملقان باید دو برابر شود.

وی از اختصاص سالن ویژه ورزشی برای زنان شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هم از سوی شهرداری برای پارک بانوان اختصاص می یابد.

شجاعی دهیاری ها را محور تولید ثروت و اشتغال دانست و افزود: تا پایان ماه گذشته بیش از ۷۱۰ طرح اشتغالزایی از سوی دهیاری ها به وزارت کشور ارسال شده است.

وی در خصوص حل مشکلات جامعه روحانیون نیز اظهار داشت:بنیاد علوی ۴ میلیارد تومان اعتبار برای ۱۱ خانه عالم روستایی اختصاص داده که در تلاش برای جذب بیشتر این میزان اعتبارات هستیم.

شجاعی با اشاره به اینکه از ۴ هزار کیلومتر راه روستایی استان که ۲ هزار کیلومتر آن آسفالت شده، افزود: ۷۴ درصد راه های روستایی شهرستان مانه و سملقان آسفالت شده اما باید ورود جدی تری به این حوزه راه ها داشت.

وی هدف از سفرهای شهرستانی خود را رفع نداشته های شهرستان ها عنوان و خاطرنشان کرد: باید به سمت اجرایی و عملیاتی شدن امور رفت.

شجاعی تصریح کرد: در هر پست و سمتی که هستیم باید با دلسوزی بیشتری امور را پیش برد و نگاه ویژه ای به جذب سرمایه گذار داشت.

آخرین ویرایش در چهارشنبه, 20 اسفند 1399 ساعت 18:11
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره