اخبار برگریده
پنج شنبه, 30 فروردين 1403 21:35

یکشنبه, 11 آبان 1399 ساعت 17:42
  • .

ظرفیت تامین بوکسورهای تیم ملی در خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص ظرفیت خراسان شمالی در این رشته ورزشی گفت: خراسان شمالی با توجه به استعداهای فراوان می تواند تأمین کننده نفرات تیم ملی در بخش ورزشکاران، مربی و داور باشد.

به گزارش نسیم امروز، حسین ثوری در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس خراسان شمالی که در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، با اشاره به عدم لغو اردوهای تیم ملی بوکس ایران در شرایط سخت مالی اظهار کرد: اردوهای تیم ملی در یک سال گذشته به صورت منظم برگزار و تیم بوکس ایران به مسابقات مختلف اعزام شد.

وی تاکید کرد: تیم ملی بوکس مختص یک استان خاص نیست و اکنون از استان های مختلف در رده های سنی تیم ملی حضور فعال دارند.

رئیس فدراسیون بوکس افزود: در این بین سرمربی گری تیم ملی بوکس نونهالان و نوجوانان نیز به مربیان استانی سپرده خواهد شد که بیشترین تعداد ورزشکاران را در تیم ملی داشته باشند.

ثوری با اشاره به اینکه رسمی کردن ورزش بوکس در بین نیروهای مسلح از اتفاقات خوب فدراسیون در سال ۹۸ است، تصریح کرد: در راستای توسعه و حمایت از همه ظرفیت های ورزشی کشور، فدراسیون علاوه بر اینکه بوکس کارگری راه انداخت، با رسمی شدن این ورزش در بین ورزش های نیروهای مسلح توانست از ظرفیت های استانی چون میثم قشلاقی نیز بهره گیرد.

رئیس فدراسیون بوکس در خصوص ظرفیت خراسان شمالی در این رشته نیز گفت: با توجه به استعداهای فراوان، این استان می تواند تأمین کننده نفرات تیم ملی در بخش ورزشکاران، مربی و داور باشد.

وی در انتها با بیان اینکه به زودی این هیأت ورزشی در استان به لوازم ورزشی موردنیاز تجهیز خواهد شد، گفت: در راستای حمایت های مالی از هیأت بوکس، فدراسیون از درآمدهای برگزاری کلاس های مربی گری و داوری در استان به نفع هیأت خواهد گذشت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره