اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 23:44

دوشنبه, 06 فروردين 1403 ساعت 14:10

توزیع بیش از 100 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در خراسان شمالی گفت: ۱۱۱ هزار پرس غذای گرم از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بین نیازمندان و مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی توزیع شد.

به گزارش نسیم امروز، مجید الهی راد اظهار کرد:‌ ۱۱۴ آشپزخانه اطعام مهدوی در استان خراسان شمالی فعال است که برای نیازمندان و مددجویان غذا پخت می‌کنند.

وی افزود: همچنین در برنامه برپایی سفره های افطار ساده با عنوان "بفرمایید افطار" نیز در این مدت ۶۸ هزار پرس غذا توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) در خراسان شمالی تصریح کرد: سه هزار و ۱۲۵ بسته معیشتی نیز در این مدت در قالب رزمایش های مواسات و همدلی در بین خانوارهای نیازمند استان توزیع شد.

وی ارزش ریالی خدمات ارائه شده در این طرح ها در مجموع ۱۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون عنوان کرد.

الهی راد گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان پویش اطعام مهدوی با هدف اطعام نیازمندان و خانواده‌های ایتام راه اندازی شده است خیران می توانند در اطعام مهدوی با شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۳-۰۶۱۰ و کد آسان پرداخت *۸۸۷۷*۰۵۸# مشارکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲۵ موسسه خیریه، مرکز نیکوکاری، گروه جهادی با این نهاد در راستای کمک به نیازمندان مشارکت دارند که در بخش های مختلف از جمله تامین جهیزیه نوعروسان، اشتغال، مسکن ، بهداشت و درمان، کمک های معیشتی و سایر موارد این نهاد را حمایت خواهند کرد.

خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری حدود ۶۰ هزار و ۲۵۵ خانوار با جمعیتی در حدود ۱۱۲ هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره