اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 09:40

سه شنبه, 01 فروردين 1402 ساعت 11:02

کمک 8 میلیاردتومانی مردم خراسان‌شمالی به جشن نیکوکاری

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: مردم این استان حدود هشت میلیارد تومان در جشن نیکوکاری کمک کردند

به گزارش نسیم امروز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: خیرین این استان در جشن نیکوکاری امسال هفت میلیارد و ۸۷۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به نیازمندان کمک کردند.

مجید الهی راد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری از اوایل اسفندماه در این استان آغاز و در مجموع ۲۰۵ پایگاه جشن نیکوکاری برای جمع آوری کمک‌های مردمی در سطح استان دایر شده بود.

وی افزود: از مجموع هفت میلیارد و ۸۷۰ میلیارد تومان کمک های جمع آوری شده در این پایگاه ها ۸۵۰ میلیون تومان نقدی و مابقی به صورت کالا شامل پوشاک، کفش و لوازم منزل بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: کمک های نقدی به حساب نیازمندان واریز شده و کالاها نیز درحال توزیع است.

الهی راد بیان کرد: علاوه بر این کمک‌های قابل توجهی توسط حامیان طرح اکرام به مناسبت جشن نیکوکاری به حساب ایتام تحت سرپرستی واریز شده است.

وی افزود: سال گذشته به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان جمع آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین کد دستوری #۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا شماره‌ کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۱۰ پل های ارتباطی برای دریافت کمک های مردمی است.

در مجموع ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار با جمعیت ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هستند که از این تعداد ۲۶ هزار و ۷۲۱ مرد و مابقی زن هستند.

همچنین این نهاد حمایتی ۲ هزار و ۸۷۳ یتیم، سه هزار ۱۸۷ فرزندان محسنین، ۶۷ هزار و ۵۰ زن سرپرست خانوار و یک هزار و ۵۱۰ بیمار زمین گیر را زیر پوشش دارد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره