اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 09:20

جمعه, 04 آذر 1401 ساعت 09:12

ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی در درمانگاه تخصصی دندانپزشکی حضرت جواد الائمه(ع)

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

در ششمین روز از هفته مبارک بسیج؛ درمانگاه تخصصی دندانپزشکی حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با ارائه خدمات جهادی دندانپزشکی پذیرای مردم محروم و نیازمند بود.

سرهنگ روح الله محمدی مدیر اجرایی درمانگاه تخصصی دندانپزشکی حضرت جوادالانمه(ع) در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به همت کمیته امداد استان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، مدیریت نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی و ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خدمات دندانپزشکی رایگان با عنوان« جمعه های انتظار» از ساعت 7 الی 14 روز جمعه به مردم محروم و نیازمند حواشی شهر بجنورد ارائه شد.

به گفته وی ، بر اساس برنامه ریزی انجام شده تعداد 60 نفر از واجدین شرایط جامعه هدف طی این مدت، از خدمات پایه و تخصصی، خدمات تکمیلی و جراحی دندانپزشکی بهره مند شدند.

سرهنگ محمدی افزود: در اجرای این طرح حدود 40 نفر پزشک، دستیار و همکاران بخش های مختلف دندانپزشکی مشارکت و به ارائه خدمات دندانپزشکی پرداختند.

وی با بیان اینکه « جمعه های انتظار» فعلا یک روز در ماه اجرایی و به ارائه خدمات رایگان به نیازمندان خواهد پرداخت، اظهار داشت: در صورت کمک و مساعدت بیشتر نهادها و مراکز خیریه استان، ارائه این خدمات به 2 روز در ماه افزایش خواهد یافت.

سرهنگ محمدی در باره نحوه معرفی افراد نیازمند خدمات دندانپزشکی گفت: این افراد بر اساس سهمیه تعیین شده، از سوی نهاد کمیته امداد حضرت امام(ره)، ستاد اجرایی فرامین امام(ره) ، نمایندگی آستان قدس در خراسان شمالی و ناحیه مقاومت بسیج به درمانگاه تخصصی دندانپزشکی جهت دریافت خدمات رایگان معرفی می شوند.

گفتنی است: درمانگاه تخصصی دندانپزشکی سپاه خراسان‌شمالی 19 مهرماه سال جاری و در سالروز حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در این استان، با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به نیروهای مسلح، بسیجیان و محرومان جامعه در بجنورد افتتاح شد.

گزارش تصویری در ایرنا

آخرین ویرایش در جمعه, 04 آذر 1401 ساعت 18:13
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره