اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 02:03

یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 ساعت 13:13

نیازمند جذب نیروهای متخصص هستیم

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سرپرست امور شهری و شوراهای خراسان شمالی گفت: نیازمند جذب نیروهای متخصص هسیتم و در این رابطه برخوردهای سلیقه ای را کنترل کرده ایم.

محمد عوض زاده در آیین آغاز بکار 34 نیروی جدید آتش نشانی شهرداری بجنورد که بعد از طی آزمون و قبولی درگزینش های مربوط و تایید استانداری ، جذب کار شدند، اظهار کرد: شهردار بجنورد از موفق ترین شهرداران نمونه هستند.

وی افزود: درشرایطی موجود و منابع محدود مالی و با بودجه 420 میلیارد تومانی، مدیریت شهر با ارائه خدمات فروان، نیازمند عزم جدی است.

عوض زاده اظهار داشت: در اجرای صحیح برنامه ها، نیازمند جذب نیروهای متخصص هستیم و جذب نیرو با برخوردهای سلیقه ای را کنترل کرده ایم.

وی با ابراز خرسندی از تجهیز استاندارد در لباس محافظ گفت: اینکه اولویت اول ما حفظ جان مامورین آتش نشانی باشد، مایه خرسندی است، اما نسبت به تهیه و تامین تجهیزات سخت افزاری و مکانیکی هم باید تلاش کنیم.

وی بر لزوم تجهیز آتش نشانی بجنورد به نردبان مورد نیاز تاکید و اظهار امیدواری کرد که برای محقق شدن این امر تا حصول نتیجه پیگیری های لازم انجام خواهد شد.

گفتنی است: در این جلسه سرپرست مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل پدافند غیرعامل استان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران شهرداری و شهرداربجنورد حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم آتشپاد گریوانی مدیرعامل سازمان آتش نشانی از تجهیز نیروهای تازه نفس این سازمان به تجهیزات ایمنی و استاندارد با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان برای هر نفر خبرداد و گفت : شرکت در عملیات نیازمند افزایش آموزش و تجربه است که امیدواریم در همراهی با پیشکسوتان سازمان حاصل شود.

وی افزود: انتظار ما افزایش علم وتجربه است و امروز نیروهای ما افرادی کاملا متخصص هستند.

گفتنی است: از مجموع 50 مجوز استخدامی خراسان شمالی 34 نفر به سازمان آتش نشانی شهرداری بجنورد اختصاص یافته است.

این مراسم با معرفی نیروهای جدید به کادر عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد پایان یافت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره