اخبار برگریده
دوشنبه, 31 ارديبهشت 1403 16:45

پنج شنبه, 22 خرداد 1399 ساعت 11:54

قول مساعد برای اختصاص اعتبار جهت مدیریت اراضی پارک ملی گلستان

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیر کل بحران استاندار خراسان شمالی از قول مساعد سازمان جنگل‌ها برای اختصاص اعتبار برای مدیریت اراضی پارک ملی گلستان که در حوزه استحفاظی این استان قرار دارد، خبر داد.

به گزارش گروه دریافت نسیم امروز،  نظری با اشاره به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس در تاریخ هفتم خرداد ماه با معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رئیس سازمان جنگل‌ها، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و ... گفت: موضوع مدیریت یکپارچه پارک ملی گلستان توسط استان گلستان و نیاز خراسان شمالی برای اعتباری به منظور مدیریت اراضی این پارک که در حوزه استحفاظی خراسان شمالی قرار دارد، مطرح شد و در این جلسه این قول داده شد که این استان را به صورت جداگانه ببینند.

وی افزود: از سوی دیگر در این جلسه قرار بر این شد تا جسله ای برگزار شود که مباحث حقوقی این موضوع نیز پیگیری شود.

نظری ادامه داد: اعتبارات مدیریت این پارک به استان گلستان واریز می‌شود اما درخواست خراسان شمالی بر این است تا اعتباراتی به اندازه سطوح اراضی خراسان شمالی که در پارک ملی گلستان قرار دارد، به خود استان اختصاص یابد.

وی اظهارکرد: به عنوان مثال اگر حادثه‌ای همانند آتش سوزی در اراضی حوزه استحفاظی این استان در پارک ملی گلستان صورت گیرد، در ابتدا نیروهای خراسان شمالی هستند که در پارک ملی گلستان حاضر می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش می‌کنند در نتیجه این استان نیازمند امکانات و تجهیزات بیشتری برای اطفاء حریق و همچنین نیرو است.

این مقام مسئول تصریح کرد: علاوه بر این جلسه‌ای نیز در استان برگزار شد و قرار بر این شد تا برای مسائلی همچون تجهیز امکانات جهت اطفاء حریق در اراضی خراسان شمالی که در پارک ملی گلستان قرار دارد، در نظر گرفته شود.

آخرین ویرایش در شنبه, 24 خرداد 1399 ساعت 12:25
Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره