اخبار برگریده
سه شنبه, 29 اسفند 1402 12:55

چهارشنبه, 08 بهمن 1399 ساعت 10:38
  • .

یک شکاف امنیتی در تیک تاک کشف شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

یک شکاف امنیتی در اپ اشتراک گذاری ویدئوی تیک تاک کشف شده که به هکرها اجازه می دهد اطلاعات شخصی کاربران از جمله شماره تماس را سرقت کنند.

به گزارش نسیم امروز به نقل از دیلی میل، شکاف امنیتی در اپلیکیشن تیک تاک کشف شده که به هکرها اجازه می‌دهد اطلاعات شخصی کاربران را به راحتی سرقت کنند.

شکاف مذکور در ویژگی «فرند فایندر» اپ اشتراک گذاری ویدئو کشف شده که اطلاعات کافی در اختیار هکرها قرار می‌دهد تا بین جزئیات پروفایل و شماره تماس فرد ارتباط برقرار و اطلاعات شخصی مانند شماره تماس، پروفایل، تصویر آواتار، نام کاربری و برخی از تنظیمات پروفایل کاربران را سرقت کنند.

مهاجمان سایبری با چنین اطلاعاتی می‌توانند مخازن اطلاعاتی از کاربران و شماره تماس مرتبط با آنها بسازند و فعالیت‌های مجرمانه انجام دهند.

البته تاکنون شواهدی مبنی بر سواستفاده از شکاف امنیتی مذکور گزارش نشده است. به گفته کارشناسان امنیتی هکرها با دستیابی به اطلاعات حساس می‌توانند فعالیت‌های مجرمانه مختلف مانند حملات فیشینگ را انجام دهند. بنابراین آنها به کاربران هشدار داده‌اند تا حد ممکن کمترین میزان اطلاعات شخصی خود را در تیک تاک به اشتراک بگذارند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره