اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 11:25

شنبه, 18 آذر 1402 ساعت 17:29
  • .

لازمه شناخت اسلام، بهره گیری از قرآن

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در مسابقات که سبب معرفی این خطه

به عنوان استان قرآنی و عاشق به قرآن شد، لازمه شناخت اسلام را بهره گیری از قرآن عنوان کرد.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام "رضا نوری" امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در آیین پایانی چهل و ششمین مسابقات سراسری قرآن کریم در بجنورد ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم شهیدپرور خراسان شمالی که با حضور بی نظیر خود سبب شدند تا این خطه به عنوان استان قرآنی و عاشق به قرآن معرفی شود، سعادت، قدرت و عاقبت به خیری یک ملت را مرهون وجود یک نگاه مثبت و جهان بینی متعالی و برنامه مترقی دانست که دین عرضه می کند.

حجت الاسلام "نوری"، با بیان این که امروز مفتخریم که در تمام دنیا جهان بینی بهتر و متعالی تر از اسلام وجود ندارد، تصریح کرد: لازمه شناخت اسلام بهره گیری از قرآن است، که دین را به بهترین وجه برای امت بیان کرده است.

امام جمعه بجنورد بر ضرورت توجه به این کتاب آسمانی سخن گفت و از مردم خواست تا قرآن بخوانند و از موعظه هایش استفاده کرده و خانه هایشان را با قرآن، نورانی کنند.

وی با بیان این که تمام ادیان با آمدن دین اسلام و این کتاب آسمانی زمین خوردند، اما ملت آخر الزمانی به برکت قرآن عزت پیدا کرده است، قرآن را قانون اساسی کل جهان در دوره آخر الزمان برشمرد.

"حمید مجیدی‌مهر"، رییس ستاد عالی برگزاری چهل و ششمین مسابقات قرآن و رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این آیین اظهار کرد: اگر چه افرادی در چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم روی کاغذ دارای رتبه‌های برتر و اول هستند، اما باید گفت مردم خراسان‌شمالی رتبه اول را در این دوره از مسابقات به دست آورد.

وی با قدردانی از تک تک مسئولان خراسان‌شمالی در آماده سازی بستر برپایی این مسابقات ، گفت: برای برپایی این مهم شاید تاکنون ۱۰۰ جلسه برگزار شده که بیش از ۸۰ جلسه آن به خراسان‌شمالی ختم شد و در این راستا باید به انتخاب خراسان‌شمالی برای برپایی پرشور این دوره از مسابقات از سوی ریاست اوقاف و امور خیریه کشور تبریک گفت.

گفتنی است،چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از نهم ماه جاری در بخش های نعمات دینی و آوایی با حضور 356 شرکت کننده در شهر بجنورد آغاز شده بود، امروز عصر با معرفی برترین ها در مجتمع اقامتی داریوش به کار خود پایان داد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره