اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 05:35

شنبه, 18 آذر 1402 ساعت 17:55
  • .

قدرت معنوی ایران اسلامی از قرآن نشات گرفته است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان‌شمالی گفت: دشمنان متوجه شده‌اند که قرآن کریم نقطه قوت ایران اسلامی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین‌نژاد در آیین اختتامیه چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به حضور پرشور مردم خراسان‌شمالی در این مسابقات، اظهار کرد: از تک تک مسئولان و مدیران استان تقدیر می‌کنم که بستر برپایی این مهم را در استان فراهم کردند که قرآنی دوستی مردم خراسان‌شمالی با حضور قاریان و داوران در این رویداد نورانی هویدا شد.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب آسمانی و هدایت‌گر است، افزود: این کتاب آسمانی و هدایت گر بزرگ که زبان گویای مقام معظم رهبری بود سبب شده تا ایران قوی را به وجود بیاورد و مامنی برای حمایت از کشورهای مظلوم شود.

حسین نژاد با بیان اینکه دشمنان متوجه شده‌اند که قرآن کریم نقطه قوت ایران اسلامی است، افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون قدرت معنوی و شجاعت دینی کشور نشات گرفته از قرآن است، در این راستا دشمنان و مستکبران هر از چند گاهی، در اروپا و آمریکا افرادی را اجیر می‌کنند که به قرآن اهانت کند، آنان می‌دانند شجاعت دینی و استکبار ستیری از قرآن است.

وی تصریح کرد: امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب شجاعت خود را از قرآن دارند و این روحیه شجاعت در دنیا و در قلب‌ها رسوخ کرده است.

وی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی در بخش فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی مسیر توسعه را طی می‌کند، گفت: در سفر رئیس جمهور ۱۲۷ میلیارد ریال طرح مصوب شد که مهم‌ترین آن، انتقال آب منطقه سرانی به شهرهای مختلف استان است، که با بهره‌برداری از این طرح، منابع آب‌هایی که اکنون به آشامیدن می‌رسد، برای بخش کشاورزی آزاد می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه مهم دیگر استان که در سفر رهبر معظم انقلاب به استان اعتبار گرفت، سد گلمندره در شهرستان گرمه بود، که این سد هم اکنون به اتمام رسیده و نقش موثر در مهار سیل دارد، که

در سیل اخیر شاهد مهار شدن روان آب و کاهش خسارت سیل به وسیله سد گلمندره بودیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره