اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 10:11

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 ساعت 19:00
  • .

مدیران برای تحقق و اجرای کامل مصوبات سفر تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: زمانی که مصوبه ای در سفرهای شهرستانی استاندار به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ می شود باید اجرایی شود عمل نکردن به آن بی احترامی به مردم است.

به گزارش نسیم امروز، غلامرضا هوائی در جلسه بررسی مصوبات سفر استاندار به بجنورد افزود: مصوبات سفرهای شهرستانی آبرو و حرمت استان است که باید تلاش تمام مدیران تحقق و پیگیری قطعی این مصوبات باشد.

وی در خصوص تامین آب به مجتمع آبرسانی روستایی نجف آباد که از مصوبات سفر استاندار به بجنورد بود گفت: نباید شاهد هیچ تنش آبی در روستاها باشیم زیرا تامین آب شرب روستاییان یکی از اولویت های اصلی کار ماست.

هوائی همچنین در خصوص ساماندهی گلزار شهدا نیز تصریح کرد: هر ساله ساماندهی، بهسازی و نوسازی گلزارهای شهدای شهرستانها در دستور کار است.

وی در ارتباط با مصوبات حوزه بانوان نیز افزود: حل مشکلات حوزه بانوان تنها منوط به احداث پارک و یا سالن های ورزشی نیست.

هوائی با بیان اینکه حوزه بانوان باید در بخش های خانواده، اشتغال، صنایع دستی و فرهنگ متحول شود، خاطر نشان کرد: با انجام مطالعات میدانی باید دغدغه های حوزه بانوان با تشخیص اولویت ها مورد پیگیری قرار گیرد.

گفتنی است در این نشست ۷۵ مصوبه شهرستان بجنورد از جمله حل مشکلات بیمارستان ها ، بررسی وضعیت سازمان های مردم نهاد؛ساماندهی گلزار شهدا، برق رسانی به پروژه های معدنی،یکسان سازی سرانه آرد و نان و حل مشکلات حوزه بانوان با حضور مدیران دستگاه های اجرایی متولی استان مورد بررسی قرار گرفت.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره