اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 17:59

دوشنبه, 27 ارديبهشت 1400 ساعت 19:07
  • .

روابط عمومی ها یکی از بازوان مدیران دستگاهها محسوب می شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معاون روابط عمومی ، تشریفات و اموربین الملل دفتر استاندار خراسان شمالی در پیامی ۲۷ اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک گفت.

حامد مسعودی فر این روز را به تمامی مدیران روابط عمومی های دستگاههای اجرایی استان و بخش خصوصی ، این تلاشگران بی ادعای عرصه اطلاع رسانی تبریک گفت .

در متن این پیام آمده است؛ فرا رسیدن 27 اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصتی مغتنم برای قدردانی از فعالان این قلب تپنده سازمانهاست تا بار دیگر یادآوری کنیم در دنیای امروز، روابط عمومی ها به عنوان یکی از بازوان مدیران، رسالت مهم انعکاس تلاش خادمان مردم، انتقال نیاز مخاطبان به سازمان و مدیریت افکار عمومی را بر عهده دارند.

امید است با تببین درست نقش روابط عمومی ها بتوانیم به عنوان خانه مردم و تریبون سازمان ها به وظایف خود را به درستی عمل کنیم و با بهره مندی از دانش روز در راستای اعتلای این حوزه گام برداریم.

اینجانب فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به تلاشگران متعهد، متخصص و با پشتکار روابط عمومی های استان که همواره و مستمر پرچم خراسان شمالی را در ارزیابی سالانه وزارتخانه ها و سازمانها در این عرصه به اهتزار در می آورند صمیمانه تبریک عرض می کنم و امیدوارم با توجه بیشتر مدیران دستگاه های اجرایی و سازمان های مختلف به این حوزه مهم و اثر گذار در مسیر موفقیت خود و سازمان، هر روز شاهد توسعه و اتفاقات خوب در این حوزه باشیم.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره