اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 23:29

شنبه, 21 اسفند 1400 ساعت 21:14

تسلط اصحاب رسانه بر موضوعات روز جامعه موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت: تسلط اصحاب رسانه بر موضوعات روز جامعه در حوزه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و... موجب خنثی سازی توطئه های دشمنان می شود.

به گزارش نسیم امروز، محمد رضا حسین نژاد در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان با تاکید بر نقش مهم رسانه ها در جهاد تبیین، گفت: رسالت اصحاب رسانه باید ورود تخصصی به موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی اقتصادی و.. در جامعه باشد که تحقق آن مستلزم برخورداری از آگاهی و اطلاعات کامل مرتبط با موضوعات است.

وی افزود: تسلط کافی رسانه ها بر موضوعات موجب شناخت استراتژی دشمنان نظام جمهوری اسلامی در جامعه خواهد بود که نتیجه آن خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

حسین نژاد بزرگنمایی مشکلات را از جمله استراتژی های دشمنان نظام با هدف ضربه زدن به مسئولان نظام دانست و گفت: برای مقابله با اینگونه اقدامات رسانه های کشور باید هوشیار باشند تا موجب سوء استفاده دشمنان نشود.

وی با بیان اینکه تقویت رسانه ها در دستور کار مجموعه مدیریت استان است، افزود: انتقادهای سازنده رسانه ها نسبت به شرایط موجود کشور باید مورد توجه باشد چرا که نقد و بررسی منصفانه رسانه موجب ایجاد نظم و سازندگی در جامعه و رشد و شکوفایی خواهد شد.

بر پایه این خبر، در پایان این مراسم از برگزیدگان جشنواره رسانه ای ابوذر استان تقدیر شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره