اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 15:09

سه شنبه, 09 آبان 1402 ساعت 13:22
  • .

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر در خراسان‌شمالی روشن شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

چراغ هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی روز سه شنبه روشن شد و اثر نمایشی «زندگی او» به کارگردانی سید مهدی کشمیری در پلاتوی شمس بجنورد روی صحنه رفت.

به گزارش نسیم امروز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در نخستین روز از این جشنواره ۶ اثر نمایشی در بخش صحنه ای و خیابانی در پلاتوی شمس، محوطه گلشن و سالن گلشن روی صحنه می رود.

آثار نمایشی «زندگی او» به کارگردانی مهدی کشمیری از بجنورد و «بازگشت» به کارگردانی مهدی شاهی پناه از جاجرم در نوبت صبح و در ۲ سانس ۱۰ و ۱۲ با یکدیگر به رقابت می پردازند.

آثار نمایشی «کارنال» به کارگردانی محمد یحیی آبادی و «قرار» به کارگردانی احسان یحیی آبادی هر دو از اسفراین، افسانه بهرام به کارگردانی محمد داورپناه از بجنورد و «میم، نون» به کارگردانی صمد اسماعیل زاده از شیروان نیز در سانس های ۱۶، ۱۷:۳۰، ۱۸ و ۲۰ با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین نمایش های «ناگفته های گودال ابوفارس» به کارگردانی احمد زعفرانی از بجنورد، «سرافراز» به کارگردانی محمد یحیی آبادی از اسفراین، «انگشتان کوچک» به کارگردانی حمید عابدی از فاروج، «شیرهای خان بابا سلطنه» به کارگردانی زهرا بهادران از شیروان و «راه پیموده شده» به کارگردانی مصطفی شکاریان از گرمه در دومین روز از جشنواره برای علاقه مندان در سانس های ۱۰، ۱۲، ۱۶، ۱۷:۳۰ ۱۸ و ۲۰ اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، هجدهمین جشنواره تئاتر خراسان شمالی از ۹ آبان ماه امسال به مدت سه روز در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی و با حضور ۱۵ گروه نمایشی استان به دبیری احسان کمالی در تماشاخانه شمس و تالار گلشن بجنورد برگزار می شود.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره