اخبار برگریده
چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403 16:53

پنج شنبه, 01 تیر 1402 ساعت 10:50
  • .

مدال آوران المپیادهای علمی، موجب اعتلای علمی استان می شوند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : مدال آوران اعتلای علمی استان را رقم می‌زنند لذا مدیران آموزش و پرورش در جهت رشد و پرورش چنین استعدادهای خاصی تلاش کنند .

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با محوریت آیین تجلیل از مدال آوران المپیادهای علمی تابستان ۱۴۰۱در خصوص اهمیت برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان نیز افزود : در موضوع اوقات فراغت زمانبندی حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه زمان بندی برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان نباید در طول تابستان ادامه داشته باشد ، افزود : استفاده حداکثری از دانش آموزان در ابعاد مختلف فرهنگی ، حرفه آموزی ، کار آموزی ، مذهبی، صنایع به عنوان برنامه های اوقات فراغت باید مورد توجه قرار گیرد.

حسین نژاد حضور دانش آموزان در محلات کم برخوردار را به عنوان یک برنامه اوقات فراغت در جهت آگاه سازی آنها از موضوعات درگیر در این محلات ، مهم دانست.

وی نگاه عمیق و کارشناسی به انتخاب رشته را مورد تاکید قرار داد و گفت: اگر هدایت تحصیلی متناسب با علاقه دانش آموزان باشد توفیقات بیشتر حاصل خواهد شد.

حسین نژاد بر افزایش نشاط و کیفیت بالا در مدارس غیر دولتی نیز تاکید کرد.

در ادامه مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش گفت : مهم ترین تاثیر اجتماعی درازمدت منفی کرونا در دانش آموزان حمله به سلامت روان افراد بود.

دکتر امیر تجلی نیا افزود: با اجرای طرح نماد که همان اقدامات مشاوران در گذشته است سیستمی شدن ارتقای آموزش مهارت های خود باوری ،درمان و مددکاری را در دانش آموزان شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تمرکز فعلی آموزش و پرورش باید بر روی موضوع آموزش و هدایت تحصیلی دانش آموزان و کمک به انتخاب آزادانه رشته و حمایت والدین از دانش آموزان باشد.

گفتنی است در پایان این مراسم از هشت نفر از مدال آوران المپیادهای علمی کشور با حضور استاندار خراسان شمالی تجلیل بعمل آمد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره