اخبار برگریده
جمعه, 07 ارديبهشت 1403 19:42

پنج شنبه, 06 بهمن 1401 ساعت 08:04
  • .

مخالفت آموزش و پرورش خراسان شمالی با آموزش مجازی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: مخالف حتی یک ساعت آموزش مجازی هستم.

به گزارش نسیم امروز، ابولقاسم اکبری در خصوص مجازی و غیر حضوری بودن مدارس استان اظهار کرد: مخالف حتی یک ساعت آموزش مجازی هستم.

وی افزود: نظام آموزشی مخالف برگزاری آموزش به صورت مجازی است چرا که دوران کرونا و تجربه ثابت کرده است که دانش آموزان آسیب های بسیاری را متحمل شده اند و این امر موجب افت تحصیلی و حتی بازماندن از تحصیل شده است.

اکبری گفت: هرچند در این مدت مربیان و خانواده ها پای کار بوده و تمامی تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان انجام دادند اما حضوری بودن آموزش و حضور دانش آموز در کلاس درس و پرس و پاسخی که بین وی و معلمش رد و بدل می شود در ذهن آنها باقی می ماند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: اما با شرایط پیش آمده تصمیم نهایی برعهده ستاد بحران استان است و ماهم تابع دستورات و تصمیمات ستاد هستیم.

گفتنی است: بارش برف و موج سرما که از اواخر دیماه سال جاری به خراسان شمالی رسید و کل استان را در بر گرفت؛ این سرما چهره سخت و استخوان‌سوز خود را به مردم این خطه نشان داد و طولی نکشید که مصرف گاز به حد هشدار رسید و در همین راستا ستاد مدیریت بحران تصمیم بر غیر حضوری دانش آموزان و در هفته اول دورکاری کارمندان این استان را نهایی کرد.

هم اکنون 189 هزار و ۸۳۶ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی دوره متوسطه است.

در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۶ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر در شمالشرق کشور واقع است. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره