اخبار برگریده
سه شنبه, 28 فروردين 1403 14:38

پنج شنبه, 24 شهریور 1401 ساعت 08:12
  • .

افزایش 90 درصدی نرخ سرویس مدارس خراسان شمالی

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

رییس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: نرخ خدمات سرویس رفت و آمد مدارس استان در سال تحصیلی جدید در مقایسه با سال گذشته با افزایش حدود 90 درصدی از 160 به 300 هزار تومان افزایش یافت.

عبدالله درخشانی در گفتگو با خبرنگار نسیم امروز افزود: امسال نرخ نامه و میزان ظرفیت خودرو سواری در شرایط عادی با حداکثر ظرفیت ماهیانه برای هر دانش آموز 300 هزار تومان و برای شهرکهای حومه شهر بجنورد 320 هزار تومان تعیین شد.

در حالی امسال نرخ نامه جدید کرایه سرویس مدارس بجنورد بین 300 تا 320 هزار تومان اعلام می شود که به گفته درخشانی پارسال هزینه جابجایی دانش آموزان با خودروی سواری 160 تا 170 هزار تومان بود.

وی گفت: امسال 25 پیمانکار برای سرویس مدارس قرارداد بستند، که 5 پیمانکار جابه جایی دانش آموزان شهرستان بجنورد و 20 پیمانکار براساس نیاز هشت شهر ستان دیگررا برعهده دارند.

رییس انجمن اولیا و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: هنوز نرخ نامه سرویس مدارس در سایر شهرستانهای اعلام نشده است.

نرخ سرویس مدارس هر سال از سوی کارگروه ویژه ای ( کار گروه ماده 18) با حضور نمایندگان شهرداری، اولیا و مربیان، شرکتهای پیمانکار، آموزش و پرورش تعیین و به شورای اسلامی شهرها پیشنهاد می شود.

خراسان شمالی امسال سال تحصیلی را با 191هزار دانش آموز در 2هزار آموزشگاه آغاز خواهد کرد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره