اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 01:02

شنبه, 13 ارديبهشت 1399 ساعت 13:19
  • .

زنگ سپاس در خراسان شمالی نواخته شد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

مراسم زنگ سپاس در خراسان شمالی با حضور شماری از مسئولان استانی، فرمانداران و روسای آموزش و پرورش به صورت مستقیم از صدا و سیمای مرکز استان پخش شد.

به گزارش نسیم امروز،  زنگ سپاس با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، معاون نیروی انسانی استاندار؛ فرمانده نیروی انتظامی، مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان، نماینده منتخب 5 شهرستان استان؛ مدیرکل آموزش و پرورش و شماری از مسئولان استانی در محل سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش نواخته و به صورت زنده از شبکه صدا وسیمای استانی پخش شد.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین یعقوبی طی سخنانی با اشاره به سالروز شهادت شهید مطهری،‌از تلاش معلمان و آموزگاران در جای جای استان تشکر و قدردانی کرد.

وی نامگذاری روز شهادت شهید مرتضی مطهری را به عنوان روز و هفته معلم، افتخاری برای جامعه فرهنگیان استان دانست و گفت: پیشرفت هر جامعه‌ای به واسطه حضور معلم و ارزش گذاری به تعلیم و تربیت است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: زنگ سپاس معلم به صورت زنده از شبکه صدا وسیمای استانی نواخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز با اشاره به وضعیت فعلی مدارس به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با اعلام نامگذاری روزهای هفته گرامیداشت معلم؛ اظهار کرد: در هفته گرامیداشت مقام معلم از 350 معلم استانی وشهرستان، پویا تقدیر می شود.

عباس سعیدی افزود: ارسال پیام تبریک از طریق پیام رسان‌های داخلی به ویژه سامانه شاد، ارائه برنامه‌های مرتبط با این هفته از طریق صداوسیما از جمله برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم است.

به گفته وی تجلیل از معلمان فعال در فضای مجازی، دلجویی از مصیبت زدگان کرونایی، حضور معلمان در صدا وسیما... از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته اجرایی خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره