اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 11:24

سه شنبه, 13 تیر 1402 ساعت 15:07
  • .

امام جمعه بجنورد: دشمن باورهای دینی جوانان را نشانه گرفته است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: دشمن باورها و اعتقادات دینی جوانان را هدف قرار داده تا آن ها را گرفتار ارزش های مادی کند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در نشست با آمران امر به معروف و نهی از منکر در بجنورد اظهار کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مسوولیت اجتماعی در برابر دفاع از ارزش های دینی است که باید همه نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشیم.

وی افزود: دشمنان از همه ظرفیت خود برای تضعیف اعتقادات و باورهای دینی جوانان بهره گرفته اند بنابراین ما نیز باید با بهره گیری از تمامی توانمندی ها و با انسجام نیروهای تاثیرگذار در برابر ترفندهای دشمن ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: دستگاه متولی نیز باید با اقداماتی هدفمند در حوزه گسترده فرهنگ مروج خوبی برای حفظ و ترویج ارزش های اسلامی در جامعه باشند.

وی با بیان اینکه حجاب و عفاف مهمترین عامل برای استحکام خانواده است، گفت: حجاب مساله مهمی است که خداوند متعال در قرآن کریم آیات متعددی در این مورد نازل کرده بنابراین بانوان باید نسبت به حفظ آن در جامعه عزم جدی داشته باشد.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه غیرت از ویژگی های جامعه دینی است، گفت: غیرت انواع گوناگونی دارد که می تواند نسبت به جغرافیای کشور، ارزش های دینی و یا نسبت به ناموس و عفاف باشد به گونه ای که مردان باید نسبت به حفظ حجاب و عفاف بانوان غیرت داشته باشد. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره