اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 13:43

پنج شنبه, 08 تیر 1402 ساعت 08:14
  • .

هدف دشمن در جنگ ترکیبی ایجاد تردید در ارزشهاست

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: تضعیف نهاد خانواده و ایجاد تردید در ارزش های دینی جوانان هدف اصلی دشمن در جنگ ترکیبی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز عید سعید قربان در بجنورد اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با استفاده از فضای مجازی در پی ایجاد شبهه و انحراف نسل جوان از ارزشهای اسلامی هستند.

وی افزود: آنها به جایگاه ارزش های دینی در موفقیت مردم پی برده اند به همین دلیل سعی در تضعیف آن دارند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش های اسلامی از موضوعاتی است که همه مردم در برابر آن مسوولیت دارند و هر فردی باید برای تقویت ارزش‌های الهی و انسانی در بین خود اقدام کند.

وی با بیان اینکه توکل از ویژگی بارز حضرت ابراهیم(ع) بود، گفت: خداوند ابراهیم خلیل الله را بارها مورد آزمون قرار داد اما هر بار ایشان با توکل به خدا از امتحان های الهی سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه بجنورد گفت: حضرت ابراهیم(ع) شخصیتی است که برای احیای دین خدا از همه چیز حتی از خانواده و فرزندش نیز گذشت و به معنای واقعی در برابر معبودش تسلیم شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: مردم ایران نیز ثابت کرده اند که پیروان دین الهی هستند به گونه ای که برای حفظ ارزش های اسلامی بارها فرزندان خود را تقدیم این نظام و انقلاب اسلامی کرده اند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه عید قربان اوج‌بندگی انسان در برابر خداست، گفت: این عید بزرگ، موجب وحدت بیشتر مسلمانان می‌شود و همچنین حضور مسلمانان در عرفات و در صف‌های به هم پیوسته اتحاد و همدلی امت اسلام را به رخ جهانیان می‌کشد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره