اخبار برگریده
یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403 04:22

شنبه, 20 خرداد 1402 ساعت 11:11
  • .

اصناف در اقتصاد کشور نقش آفرینند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: اصناف نقش موثری در آرامش روانی بازار و پیشبرد اهداف اقتصادی کشور دارند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در دیدار اصناف خراسان شمالی اظهار کرد: بازاری ها همیشه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی بوده اند به گونه ای که هیچکس منکر نقش مثبت آنها در پیروزی انقلاب و هشت دفاع مقدس نیست.

وی افزود: این قشر در سال های اخیر نیز با توجه به شرایط موجود کشور و استان همواره سعی کرده در قیمت گذاری ها حال مردم را مراعات کند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: اینک نیز بدون همراهی و حضور موثر اصناف هیچ برنامه‌ای در بازار قابلیت اجرا و عملیاتی شدن نخواهد داشت.

وی با تاکید بر آشنایی اصناف با احکام اسلامی تجارت، گفت: هر فرد بازاری نیاز است تا براساس احکام اسلامی روزی کسب کند و رضایت مشتری را در اولویت کاری اش قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: همچنین لازم است بازاریان در تعیین میزان سود فروش کالا و خدمات نیز وضعیت معیشت مردم را در نظر بگیرند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه تعزیرات حکومتی وظیفه نظارت بر بازار را برعهده دارد، خاطرنشان کرد: این سازمان به تنهایی نمی تواند در این زمینه موفق عمل کند و باید اصناف با این نهاد همکاری بیشتری داشته باشد.

در خراسان شمالی ۳۶ هزار کسبه و در بجنورد ۱۶ هزار کسبه مشغول به فعالیت هستند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره