اخبار برگریده
جمعه, 14 ارديبهشت 1403 04:19

پنج شنبه, 11 خرداد 1402 ساعت 16:43
  • .

علما جوانان را از توطئه های دشمن آگاه کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد گفت: علما و روحانیون باید جوانان را از توطئه های دشمن در ایجاد انحرافات فکری و دینی آگاه کنند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری در جمع طلاب خراسان شمالی اظهار کرد: مقابله با انحرافات دینی و عرفان های نوظهور که با هدف تضیف ارزش های اسلامی انجام می شود، وظیفه اصلی علما و روحانیون است.

وی افزود: دشمنان وقتی به قدرت اسلام و باورهای دینی مردم پی بردند با ترفندهایی همچون عرفان های نوظهور سعی می کنند فکر و اندیشه جوانان را تغییر دهند.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: آنها سووال هایی در ذهن جوانان ایجاد می کنند و با وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال ایجاد شبهات دینی هستند.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر آگاه سازی خانواده ها از آسیب های فضای مجازی، گفت: امروزه بسیاری از جوانان و نوجوانان اوقات گرانبهای خود در فضای مجازی سپری می کنند و دشمن نیز از این فضا سواستفاده کرده و در پی تبلیغ ارزش های مادی است.

وی تصریح کرد: روزانه هزاران مطلب در فضای مجازی بازنشر می شود و تمایز این وجود ندارد که کدام مطالب مفید و غیرمفید است بنابراین آگاه‌سازی خانواده‌ها نسبت به آسیب‌های فضای مجازی ضروری است

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره