اخبار برگریده
چهارشنبه, 05 ارديبهشت 1403 06:15

چهارشنبه, 02 فروردين 1402 ساعت 12:25
  • .

توجه به مشکلات مردم مهمترین هدف نام‌گذاری شعار سال است

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: مهمترین هدف نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری توجه ویژه به مشکلات مردم و بهبود وضعیت اقتصادی است.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهار کرد: با توجه به اهمیت رشد تولید در کشور از اوایل دهه ۹۰ به این سو تمامی شعارهای سال که نامگذاری می شود با مفاهیم اقتصادی عجین است.

وی افزود: در واقع مقام معظم رهبری برای نامگذاری سال ها از شعارهایی همچون جهاد اقتصادی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، اقتصاد مقاومتی و رونق تولید را مطرح می کنند تا با باور به این شعارها و اجرایی کردن آن گره مشکلات اقتصادی جامعه باز شود و مسیر بهبود وضعیت رفاهی مردم هموار شود.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: گرچه در سال گذشته نیز به همت دولت سیزدهم و مسوولان جهادی اقدامات خوبی در زمینه مهار بیماری کرونا، همگانی کردن بیمه ها، آزاد سازی سواحل و تعاملات منطقه ای موثر انجام شدولی همچنان مشکلاتی نیز وجود دارد به گونه ای که مقام معظم رهبری نیز امسال را با هدف رفع مشکلات گرانی مردم به سال "مهار تورم و رشد تولید" نامگذاری کردند.

امام جمعه بجنورد تصریح کرد: بی تردید مشکلات معیشتی و کم شدن ارزش پول ملی ناشی از تحریم های ظالمانه نظام استکباری و برخی کشورهای غربی است اما دولت ثابت کرده که می تواند با تلاش مضاعف و شبانه روزی بر مشکلات غلبه کرد.

وی افزود: در واقع دولت نشان داده است که با برنامه ریزی های هدفمند و تدابیر هوشمندانه مسوولان و همراهی مردم می توان تحرکی در حوزه اقتصادی ایجاد کرد.

حجت الاسلام نوری خاطرنشان کرد: این تحرک اقتصادی نیز باید بر تاکید بر ۲ شاخص مهار تورم و رشد تولید انجام شود زیرا که تورم منجر به بی‌ثباتی در بازار اقتصادی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: اگر تورم مهار و تولید رونق گیرد سرمایه‌های سرگردان به سمت بازار می‌رود و با ایجاد اشتغال و درآمدزایی وضعیت معیشتی مردم بهبود پیدا می کند.

گفتنی است: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند. / ایرنا

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره