اخبار برگریده
شنبه, 08 ارديبهشت 1403 22:41

پنج شنبه, 04 خرداد 1402 ساعت 12:12
  • و

منویات مقام معظم رهبری سرلوحه اهداف و ‌نقشه راه مدیران قرار گیرد

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاندار خراسان شمالی گفت : منویات مقام معظم رهبری در ارتباط با تحقق شعار سال و سرلوحه قرار دادن شعار بنیادی استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی موجب می شود تا مسیر رشد و پیشرفت را سرعت ببخشیم.

به گزارش نسیم امروز، محمدرضا حسین نژاد در مراسم گرامیداشت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر در آموزشگاه رزم مقدماتی شهید هاشمی نژاد شیروان افزود: دلیل بارز و شاخص رشادت و ایثارگری رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ، متحمل شدن فشارها و تحریم ها و مبارزه با فساد رژیم طاغوت در جهت حفظ ارزش ها بود.

وی در ادامه پایه گذاری دینی و تبعیت مردم از رهبری را دلیل مهم آشفتگی دشمنان برشمرد و بیان کرد : امروز اگر جمهوری اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد به دلیل وجود نقاط قوتی چون تبعیت از رهبری و انسجام مردم است.

حسین نژاد خاطر نشان کرد: همچنان دشمنان اهداف و مولفه های تقویت نظام را نشانه گرفته اند که خوشبختانه با وجود رهبری بصیر و آگاه و مردمی متحد و منسجم، این موضوع به نتیجه نخواهد رسید.

حسین نژاد ثمره عزم ، اراده و ایمان رزمندگان را فتح خرمشهر عنوان کرد و افزود: درک شرایط گذشته و انتقال آن به نسل های جوان و جدید ناامیدی دشمنان را موجب خواهد شد.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.





یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره