اخبار برگریده
پنج شنبه, 06 ارديبهشت 1403 05:42

جمعه, 04 فروردين 1402 ساعت 15:59
  • .

مسئولان برای تحقق شعار سال تلاش کنند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

امام جمعه بجنورد خواستار تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال شد و گفت: دستگاههای اجرایی این موضوع را در اولویت کاری خود قرار دهند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: تمامی نامگذاری‌های مقام معظم رهبری بر اساس شرایط داخلی و خارجی و نیاز کشور صورت می‌گیرد و همه باید برای تحقق آن تلاش کنند.

وی افزود: عنوان شعار سال جدید بدین معنا نیست که شعار و برنامه های سال های گذشته به اتمام رسیده باشد بلکه علاوه بر مواردی که رهبر معظم انقلاب در سال جدید مطرح می کند، پیگیری شعارهای سال گذشته را نیز مدنظر قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تصریح کرد: با توجه به انتخاب شعار سال توسط مقام معظم رهبری و نامی که انتخاب شده است حاکی از دغدغه وی نسبت به مشکلات و معیشت مردم است بنابراین مسوولان کشوری و استانی باید این موضوع را مدنظر قرار دهند.

وی بیان کرد: مسوولان باید در ابتدای سال تمامی مشکلات را براساس شعار سال محاسبه و در پایان سال گزارشی از کار که چه میزان پیشرفت و یا اقدامات انجام شده است را به مردم ارائه دهند.

امام جمعه بجنورد عنوان کرد: دشمن در جهت یاس و نا امیدی مردم از هیچ کاری فروگذاری نمی کند، بنابراین مسوولان نقاط ضعف و قوت را شناسایی و از تمام ظرفیت ها برای رفع آن گام بردارند تا عملکرد مطلوبی ارائه دهند.

وی در ادامه سخنانش به سفرهای نوروزی و تصادفات اشاره کرد و گفت: مسوولان در رفع نقاط حادثه خیز خیز کوشا باشند چرا که براساس آمار بدست آمده ۹ تا ۱۰ درصد بودجه کشور برای حوادث جاده ای هزینه می شود.

حجت الاسلام نوری بیان کرد: همچنین رانندگان نیز باید در طی سفر خود نکات ایمنی را رعایت کنند تا سفری خوش را به ارمغان بیاورند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره