اخبار برگریده
پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403 23:58

جمعه, 21 مهر 1402 ساعت 13:26
  • .

جهان نباید در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی سکوت کند

این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

استاد حوزه و دانشگاه در خراسان شمالی گفت: جهان اسلام نباید در قابل جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه ساکت باشد و با اتحاد و همبستگی با این رژیم غاصب مقابله کند.

به گزارش نسیم امروز، حجت الاسلام حسن نوری اظهار کرد: متاسفانه در برابر ظلم اسرائیل دنیا سکوت کرده است و مجامع بین المللی نیز تنها نشست های دروغین برپا می کنند در حالی که هیج حمایتی از سوی آنان در این سال ها از ملت مظلوم فلسطین نشده است.

وی بیان کرد: مسئله فلسطین هیچگاه حل نخواهد شد مگر اینکه تمام مسلمان دنیا از مردم مظلوم فلسطین و سایر مظلومان حمایت کنند و این حمایت ها تنها با انتشار بیانیه و شعار نیز به جایی نمی رسد بلکه باید کمک ها واقعی باشد.

این استاد دانشگاه و حوزه در خراسان شمالی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ۷۰ سال است که به جنایت و ظلم های خود علیه مردم مظلوم فلسطین ادامه داده است تصریح کرد: جهان اسلام نباید ساکت باشد بلکه باید با اتحاد و همبستگی در برابر ظلم ها بیاستند تا این رژیم غاصب به جنایت های خود پایان دهد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در سکوت مردمان دنیا و برخی از کشورهای مسلمان به کودک کشی خود ادامه می دهد و جنایت های زیادی داشته است ، این جنایت ها باید روزی به پایان برسد که این در گرو همبستگی مسلمانان و حتی آزادگان جهان است.

حجت الاسلام نوری افزود: تماشاچی بودن، دلسوزی کردن برای مظلومان دیگر فایده ای ندارد چرا که آنان با این اقدامات دست از جنایت بر نمی دارند بلکه طوفانی نیاز است که آنان را سرجای خودشان بنشاند.

وی گفت: مسلمانان نباید حماس را تنها بگذارند بلکه باید ورود پیدا کنند تا ریشه ظلم و بیدادگری در دنیا به پایان برسد، مظلومان آرامش را احساس کنند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: امروز مردم ایران در سراسر کشور جنایت های اسرائیل در فلسطین را محکوم خواهند کرد که از تمام جهان اسلام می خواهیم که یکصدا باشند.

وی افزود: عملیات پیروزمندانه «طوفان الاقصی» روند فروپاشی رژیم صهیونیستی را نزدیک خواهد کرد و نویدبخش نابودی رژیم صهیونیستی است که ارزوی مظلومان جهان است.

نوری خاطرنشان کرد: عملیات "طوفان الاقصی" بیانگر زنده بودن آرمان فلسطین است و تا آزادسازی بیت المقدس ادامه خواهد داشت که این مهم حمایت تمامی مسلمامان را می طلبد تا به‌ پیروزی نهایی برسند.

وی ادامه داد: مردم فلسطین امروز متحدتر از هر زمان دیگری، با قدرت و اطمینان بیشتری برای آزادی قدس شریف و برچیدن سرطان صهیونیستی از پهنه‌ گیتی در میدان حاضرند.

این استاد دانشگاه و حوزه در خراسان شمالی گفت: موازنه‌ قدرت در قالب جریان مقاومت با رژیم اشغالگر قدس تا حد زیادی تغییر کرده است.

راهپیمایی حمایت از مردم فلسطین و انزجار از جنایات اخیر غاصبان صهیونیستی امروز (جمعه) در شهرستان های خراسان شمالی برگزار می‌شود.

طی چند روز اخیر توسط جوانان فلسطینی عملیات طوفان الاقصی انجام شد و غاصبان صهیونیستی جنایات گسترده ای علیه مردم غزه انجام دادند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.


عناوین روزنامه‌های امروز




یادداشت؛ مقاله

گزارش تصویری









بامی1

بامی2




  • این تابستون برنامه هات جایزه داره